|
| کد مطلب: ۹۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

کیم کارداشیان سکوت خود در باره ازدواج همسر سابقش را شکست!

کیم کارداشیان بلاخره سکوت خود در مقابل ازدواج مجدد همسر سابقش را شکست!

کیم کارداشیان سکوت خود در باره ازدواج همسر سابقش را شکست!

 کیم کارداشیان ستاره تلویزیونی مشهور آمریکا در سال 2014 برای سومین بار ازدواج کرد. کیم و کانیه وست در سال 2022 از یکدیگر جدا شدند. تنها چند ماه بعد از جدایی آن‌ها خبر ازدواج مجدد کانیه منتشر شد.

کیم، خوشحال‌تر از همیشه!

به نظر می‌رسد ستاره مشهور و جنجالی از ازدواج مجدد همسر سابق خود ناراحت نشده است. او با انتشار عکس‌هایی از خودش در اینستاگرام نوشت: «در خوشحال‌ترین دوره زندگی‌ام هستم».

کیم کارداشیان که با برنامه تلوزیونی خانوادگی خود به شهرت رسید حالا صاحب چندین شرکت مختلف است. کمپانی لوازم آرایشی او که شهرت بسیاری دارد و همچنین کمپانی لباس‌های ورزشی او به نام «SKIM» تنها مشهورترین شرکت‌های این مادر 42 ساله هستند. او صاحب ثروتی معادل با 1.8 میلیارد دلار است.

سایر اعضای خانواده کارداشیان-جنر و دوستان نزدیک این ستاره در قسمت نظرات این پست کیم را تحسین کردند. کایلی، کوچک‌ترین خواهر این ستاره، امیلی راتایکوفسکی مدل مشهور بریتانیایی و پریس هیلتون، دوست چندین ساله کیم از جمله این افراد بودند.

این حال خوب و خوشحالی کیم تنها یک هفته پس از انتشار خبر ازدواج همسر سابقش است. کانیه در هفته گذشته با بیانکا سنسوری، یکی از معماران شرکت خود در مراسمی کوچک و خصوصی ازدواج کرد.

از آن زماان این زوج درحالیکه حلقه‌های ازدواج در دست داشتند دیده شدند. با این حال منابعی نزدیک به کانیه گفته‌اند که ازدواج این زوج هنوز رسمی نشده است و آن‌ها سند ازدواج خود را نگرفته‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین