|
| کد مطلب: ۹۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

رسول نجفیان: تلویزیون باید به سمت موضوعات ضروری برود

رسول نجفیان بازیگر، کارگردان و خواننده تلویزیون که بیشتر صدایش را در ترانه معروف «رسم زمونه» به یاد می آوریم این روزها در تدارک ساخت یک برنامه ادبی با عنوان «ژرفاخند» برای تلویزیون است.

رسول نجفیان: تلویزیون باید به سمت موضوعات ضروری برود

او با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم ادبیات کشورمان به فراموشی سپرده شود، اظهار امیدواری می کند که مخاطبان برنامه جدیدش را دوست داشته باشند. نجفیان که در حوزه ساخت تله تئاتر نیز حضور فعالی داشته است، می گوید: تلویزیون پس از سالها به سمت تله تئاتر آمده و این اتفاق خوشایندی است.

تلویزیون باید به سمت موضوعات ضروری برود

این بازیگر و خواننده در پی همین صحبت هایش در پاسخ به اینکه طی سالهایی که تلویزیون تله تئاتر نداشت چه آسیب هایی به این حوزه وارد شد و بهتر است اکنون به سمت چه موضوعاتی برای ساخت تله تئاتر برود؟ خاطرنشان کرد: به هر جهت تئاتر از وجوه مهم هنر است و هر پدیده که به آن اهمیت ندهد یعنی آسیب و عیب. در نتیجه تئاتر باید در تمام سبک ها از جمله داستان های ایرانی و غیرایرانی و داستان هایی که ضرورت دارند و به درد جامعه می‌خورند رونق بگیرد. ان شاءالله که این رویکرد اتفاق بیفتد. به نظرم تلویزیون باید به سمت موضوعات ضروری برود.

رسول نجفیان در پایان گفت و گو درباره حضورش در عرصه بازیگری در تلویزیون گفت: کاری با عنوان «ماشین مشکل گشا» قرار بود کار شود که این اتفاق نیفتاد. فعلاً کاری که برای تلویزیون رسمیت داشته باشد ندارم و تمام توانم را برای همین برنامه «ژرفاخند» گذاشتم تا ان شاءالله بتوانم بزودی و به موقع به آنتن برسانم.

ارسال نظر

پربازدیدترین