|
| کد مطلب: ۹۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

کدام بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی را بازی کرد؟

 ۶ سال قبل در چنین روزی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سن ۹۱ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. به بهانه سالروز درگذشت این شخصیت سیاسی، به گفت‌وگویی از بازیگری می‌رسیم که برای اولین بار توانست نقش این سیاستمدار ایرانی را در قاب تلویزیون ایفا کند.

کدام بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی را بازی کرد؟
منبع: ايسنا |

رامین راستاد ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ توانست برای اولین‌بار با ایفای نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یک سریال سیاسی مقابل دوربین برود.

او در گفت‌وگویش تاکید کرده است که دوست داشته به واسطه ارادت قلبی‌اش به این شخصیت سیاسی، برای ادای احترام به وی کاری کرده باشد.

بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» در زمان پخش این مجموعه درباره شناختش نسبت به آیت الله هاشمی گفته است: ارادت بنده به آقای هاشمی رفسنجانی به دوره جوانی‌ام برمی‌گردد. زمانی که ایشان رئیس جمهور بودند و من در این مملکت یک جوان بودم. به یاد دارم آن زمان به عنوان یک جوان، هشت سال جنگیدیم، بدون اینکه بدانیم تورم و اختلاس چیست. به نظرم ایشان یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار و درجه یک جمهوری اسلامی ایران بودند.

این بازیگر با وایرال شدن عکس‌هایش پس از گریم در نقش آیت الله هاشمی، به این اطمینان می‌رسد که شبیه‌سازی‌ها خوب انجام شده بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین