|
| کد مطلب: ۱۰۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

عکس | دیدار شیخ حسین انصاریان با خانواده شهید مدافع حرم

شیخ حسین انصاریان با حضور در منزل شهید مدافع حرم حبیب‌الله شیری جعفرزاده، با خانواده این شهید دیدار کرد.

عکس | دیدار شیخ حسین انصاریان با خانواده شهید مدافع حرم
منبع: ایرنا |

در این دیدار استاد حسین انصاریان، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ تمامی شهدای مدافع حرم، از زینب شیری جعفرزاده دختر این شهید بزرگوار که در سن ۹ سالگی حافظ کل قرآن است، تقدیر و تجلیل کرد.

زینب شیری جعفرزاده در ویژه برنامه محفل که در ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود شرکت داشت.

استاد انصاریان خطاب به یادگار شهید شیری جعفرزاده اظهار داشت: یقینا ثواب عظیم حفظ قرآن کریم، به روح مطهر پدر خواهد رسید. این شهید بزرگوار طبق آیات قرآن کریم، زنده هستند و دعاگوی شما خواهد بود.

وی در ادامه به زینب شیری جعفرزاده توصیه کرد که به مفاهیم و ترجمه قرآن کریم نیز توجه ویژه‌ای کرده تا به فهم دقیق و عمیق از آیات قرآن کریم دست پیدا کند و در عین حال برای فعالیت در حوزه دین و معارف اسلامی به تقویت زبان‌های خارجی خود بپردازد.

استاد انصاریان همچنین به خانواده این شهید جاویدالاثر توصیه کرد که با تدوین یک برنامه ریزی دقیق، در کنار فعالیت‌های قرآنی، سایر جنبه‌های زندگی فرزند نونهال خود را در نظر گرفته تا از خستگی و فشار بیش از حد جلوگیری شود.

در این دیدار، پورمحمودیان مدیرعامل موسسه دارالعرفان، حاج احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم ، استاد انصاریان را همراهی کردند.

شهید مدافع حرم حبیب الله شیری جعفرزاده از شهدای گرانقدر مدافع حرم است که در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد اما هنوز پیکر مطهر وی به میهن اسلامی بازنگشته است.

دیدار حاج حسین انصاریان با خانواده شهید مدافع حرم جعفرزاده

 

ارسال نظر

پربازدیدترین