|
| کد مطلب: ۱۰۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد کتاب: «مغازه جادویی»، داستان یک جراح مغز درباره‌ قدرت مدیتیشن

کتاب «مغازه جادویی» داستانی واقعی از زندگی دوتی بوده که در مورد غلبه بر ناملایمات و قدرت تکنیک‌های مدیتیشن باستانی برای آرام کردن بدن، رام کردن ذهن و باز کردن چاکرای قلب است.

پیشنهاد کتاب: «مغازه جادویی»، داستان یک جراح مغز درباره‌ قدرت مدیتیشن

دکتر جیمز دوتی جراح مغز و اعصاب، سرمایه‌گذار و محقق مشهوری است که دوران کودکی‌اش را در سختی و فقر گذراند. همان‌طور که تحقیقات پیشرفته نشان می‌دهد، این تمرین‌های مدیتیشن سلامت روانی و جسمی را افزایش داده و به شما انرژی خوبی برای تلاش برای زندگی و دنیایی بهتر می‌دهد.

درواقع نویسنده در این کتاب خاطراتش، تحقیقات علمی را با داستان زندگی خودش ترکیب کرده و ثابت می‌کند که با شفقت و اراده‌، به موفقیت و روشنگری معناداری دست خواهید یافت.

کتاب «مغازه جادویی» با عنوان انگلیسی «Into the Magic Shop» اثری جیمز دوتی، اولین بار سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این اثر قدرتمند، شیوا و عمیقا معنوی، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و الهام‌بخش آهنگ گروه مشهور کره‌ای BTS به نام «مغازه جادویی» بوده که تاکنون به ۳۱ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است. این اثر درباره‌ی‌ چیزهای خارق‌العاده‌ای که وقتی از قدرت ذهن و قلب استفاده می‌کنیم، رخ می‌دهد.

 

جیمز دوتی، جراح مغز و اعصاب و مشارکت‌کننده پرکار در زمینه‌ی پزشکی، با استفاده از تاثیر بالقوه قلب و ذهن، بینشی را در مورد چگونگی دستیابی به اهداف عالی زندگی ارائه می‌دهد. دوتی درباره‌ی قدرت مغز می‌گوید: «مغز یکی از زیباترین چیزهایی است که تابه‌حال دیده‌ام، و کشف اسرار آن و یافتن راه‌هایی برای درمان آن، امتیازی است که هرگز آن را بدیهی تلقی نکرده‌ام.»

 

نویسنده در این اثر، داستان زندگی خود را بیان می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه توانسته از رویکردهای مراقبه‌ای ساده برای متعادل کردن تلاش‌ها و برنامه‌های خود برای اهداف حرفه‌ای و شخصی‌اش استفاده کند. دوتی که در خانواده‌ای فقیر در کالیفرنیا بزرگ شده بود، با پدری افسرده، بد سرپرست و الکلی، مادری ناتوان که تمایل به خودکشی داشت و برادری که همیشه توسط سایر کودکان مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت، مسئولیت بزرگی در خانواده بر عهده داشت. او در شرایطی بزرگ شد که مجبور بود از خانواده خود از همان سنین کودکی محافظت کند و با وجود کمبود پول و غذا، برای زنده ماندن و کنار آمدن با احساساتش که پیچیده و کنترل آن سخت بود، مبارزه کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین