|
| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

فیلم ترسناکی که در آن ها شخصیت قربانی از شخصیت شرور خطرناکتر است

در حالی که اکثریت فیلم های ترسناک همیشه این شرایط را حفظ می کنند که شخصیت شرور همواره خطرناک ترین شخصیت در معادله است، برخی فیلم های ترسناک معدود هستند که شخصیت ظاهراً «قربانی» ثابت می کند که انتخاب بدی به عنوان طعمه بوده است که معمولاً عواقب خونینی برای آدم بدِ داستان دارد.

فیلم ترسناکی که در آن ها شخصیت قربانی از شخصیت شرور خطرناکتر است
منبع: روزیاتو |

باید گفت که این موضوع به ندرت در فیلم های ترسناک دارای شخصیت منفی ماوراءالطبیعه رخ می دهد. واقعیت این است که مهم نیست چقدر سرسخت و مجهز باشید وقتی با یک هیولای ترسناک که دارای قدرت های فرازمینی است روبرو می شوید، کسی که می تواند ظاهرش را تغییر دهد و به یکباره پشت سرتان ظاهر شود.

اما در فیلم های ترسناکی که شخصیت شرور یک انسان است، در اندک مواردی، وی قربانی نامناسبی را هدف قرار می دهد و در ادامه زندگی (معمولاً کوتاهش) از این تصمیم پشیمان می شود. این شخصیت ها این سوال را به ذهن متبادر می سازند که همه طرفداران ژانر وحشت در هنگام تماشای یک فیلم ترسناک از خود می پرسند: آیا امکان دارد با یک شخصیت شرور ترسناک مبارزه کرد و من در جایگاه شخصیت قربانی قرار بگیرم؟ آیا در چنین مبارزه ای امکان پیروزی وجود دارد؟ در حالی که مبارزه متقابل علیه یک شخصیت شرور بزرگ معمولاً به عنوان یک تلاش قابل تقدیر مورد توجه قرار می گیرد، باید گفت که برخی از شخصیت های این فهرست، اگر چه در ابتدا به عنوان قربانی داستان معرفی می شوند، در واقع بسیار شرورتر و متعاقب آن خطرناک تر از شخصیت های شرور داستان هستند.

۱۰- The Purge

۹- Tucker And Dale Vs. Evil

۸- Hostel

۷- Carrie

۶- I Spit On Your Grave

۵- I Saw The Devil

۴- Don’t Breathe

۳- Prey

۲- No One Lives

۱- You’re Next

ارسال نظر

پربازدیدترین