|
| کد مطلب: ۱۰۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد

فیلم های اکشن جکی چان که احتمالا ندیده اید

جکی چان بازیگر و رزمی کار شناخته شده ای است که نامش در خارج از چین و هنگ کنگ با فرانچایزهای هالیوودی شناخته شده ای مانند Rush Hour و Kung Fu Panda و همچنین فیلم های Shanghai Noon و Knights مترادف است.

فیلم های اکشن جکی چان که احتمالا ندیده اید
منبع: روزیاتو |

اگر چه برخی از این فیلم ها بسیار بامزه و آبکی بوده و مخاطبان خود را با حرکات رزمی و بدلکاری های خطرناک و پر از انرژی جکی چان حیرت زده کرده اند، تنها نوک یخ استعدادهای عمیق این بازیگر هستند. پیش از موفقیت در هالیوود، جکی چان در برخی از جذاب ترین فیلم ها بازی کرده بود که پیش از ورود او به سرزمین فرصت ها ساخته شده بودند.

این ها فیلم هایی هستند که در آن ها جکی چان و همکاران بدلکارش، بدنشان را به تمامی در خدمت دنیای سرگرمی قرار می دهند. آن ها بدلکاری هایی مرگبار انجام می دهند و سکانس های مبارزه شان بسیار هیجان انگیز و الهام بخش است، بدون استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری که الهام بخش نسل های زیادی از بدلکاران و کارگردانان بوده اند. بدون این فیلم ها و جکی چان، بدون شک خبری از فیلم های جان ویک نبود. بدین بهانه، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با با ۱۰ مورد از اکشن ترین فیلم های جکی چان آشنا کنیم که ممکن است ندیده باشید.

۱۰- Drunken Master

۹- The Armour Of God

۸- Wheels On Meals

۷- Snake In The Eagles Shadow

۶- Rob-B-Hood

۵- Project A

۴- Armour Of God II: Operation Condor

۳- Police Story

۲- Shinjuku Incident

۱- Crime Story

ارسال نظر

پربازدیدترین