|
| کد مطلب: ۹۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

عکس | برندگان مسابقه عکاسی طبیعت سال 2022

عکاس آلمانی، «ینس کولمن» با تصویر پرتره‌ای از یک تمساح که در گل‌و‌لای کمین کرده است، جایزه اصلی این مسابقه عکاسی را کسب کرد.

عکس |  برندگان مسابقه عکاسی طبیعت سال 2022
منبع: دیجیاتو |

برندگان جوایز جهانی عکاسی طبیعت (WNPA) 2022 اعلام شدند و عکاس آلمانی، «ینس کولمن» با تصویر پرتره‌ای از یک تمساح که در گل‌و‌لای کمین کرده است، جایزه اصلی این مسابقه عکاسی را کسب کرد. این عکس فوق‌العاده جایزه  1000 دلاری  و عنوان «عکاس طبیعت جهان سال» را برای کولمن به‌همراه آورد.

تصویر کولمن که در کشور زیمبابوه گرفته شده، در بین هزاران عکس دیگر موفق به کسب این عنوان شده است. به گفته سازمان برگزاری این مسابقه عکاسی، عکاسانی از نزدیک به 50 کشور جهان در آن شرکت کردند.

در سال 2022، چهارمین دوره از مسابقات WNPA برگزار شد که یکی از مسابقات عکاسی پیشرو جهان در زمینه طبیعت و حیات‌وحش است. هدف اصلی این مسابقه علاوه بر نمایش عکاسان بااستعداد و عکس‌های خیره‌کننده آن‌ها، کمک به سلامت سیاره زمین است. همچنین این سازمان با همکاری Ecologi، زمانی که عکاس جدیدی در مسابقه شرکت می‌کند، یک درخت می‌کارد.

برندگان مسابقه عکاسی طبیعت (WNPA) 2022

برندگان مسابقه سال 2022 در دسته‌بندی‌های مختلفی معرفی شده‌اند؛ ازجمله مواردی که روی پرتره حیوانات، رفتار، طبیعت هنرهای زیبا، عکاسی خبری، عکاسی زیر آب، شهری، سیاه‌و‌سفید و موارد دیگر تمرکز دارند. در ادامه می‌توانید تصاویر برنده هر دسته‌بندی را مشاهده کنید. کولمن موفق شده است در دسته‌بندی پرتره حیوانات جایزه اصلی مسابقه (تصویر شاخص مطلب) را کسب کند.

1

23456

78910111213تمساح مسابقه عکاسی

ارسال نظر

پربازدیدترین