|
| کد مطلب: ۹۵۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

عجیب‌ترین تاکسی ایرانی سوژه رسانه‌های خارجی!

بهنام علیرضازاده که ۲۰ سال در تهران، پایتخت ایران، راننده تاکسی است، با وسیله نقلیه خود که با صنایع دستی دست‌ساز تزئین شده است، سفری رنگارنگ را به مسافران ارائه می‌کند.

عجیب‌ترین تاکسی ایرانی سوژه رسانه‌های خارجی!

به گزارش آناتولی؛ بهنام علیرضازاده راننده تاکسی در خودروی خود موسیقی به بسیاری از زبان‌ها به خصوص ترکی کم نیست، در جوانی متوجه علاقه خود به طراحی خودرو شده بود.

بزرگترین دغدغه بهنام که مسافران کنجکاو را با آثار داخل ماشین خود آشنا کرده و اشعاری از خیام می‌خواند، فراموش شدن این صنایع دستی است.

وسیله نقلیه او با محصولاتی که برای حمایت از بقای صنایع دستی خریداری کرده است، شبیه یک موزه است.

علیرضازاده با بیان اینکه برای حمایت از بقای صنایع دستی سعی در ایجاد نوعی آگاهی با قرار دادن محصولاتی که اقدام به خرید کرده است، گفت: پس از مدتی جلوی وسیله نقلیه‌اش به نمایشگاه صنایع دستی سنتی تبدیل شد.

5

وی با بیان اینکه هر کدام از این قطعات متعلق به شهرهای مختلف ایران است، گفت: من عاشق صنایع دستی هستم و به هنر ایران در این زمینه افتخار می‌کنم.

این محصولات در خودروی من از اصفهان، شیراز، همدان، سیستان و بلوچستان، بندرعباس، کردستان، تبریز، خراسان و شهرهای دیگر می‌باشند.

6

این راننده تاکسی هنردوست با بیان اینکه باید از انقراض صنایع دستی جلوگیری کرد، تاکید کرد: مردم و مسئولان در این زمینه وظایفی دارند.

7

ارسال نظر

پربازدیدترین