|
| کد مطلب: ۸۷۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

تعلیق پروانه ۱۵ هزار راننده تاکسی واکسن‌نزده

تعلیق پروانه ۱۵ هزار راننده تاکسی واکسن‌نزده

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت ۱۵۰۰۰ راننده تاکسی واکسن نزده خبر داد و گفت: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد، محدودیت‌ها و تعلیق پروانه فعالیت تأثیرگذار بوده است.

به گزاش آیند، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند اعمال محدودیت و تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده‌اند، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است. در همین راستا سامانه " ایران من " در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را آغاز کرده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می‌شود.

وی افزود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام کنند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت کنند؛ به این ترتیب با شروع طرح، ۲۴ هزار راننده بودند که واکسن نزده بودند که محدودیت ها را اعمال کردیم و پروانه فعالیت آنها تعلیق شد.

ضامنی ادامه داد: در گام نخست این تعداد راننده به ۱۸ هزار نفر رسید یعنی رانندگانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند پروانه فعالیتشان از حالت تعلیق خارج شده و تعداد رانندگانی که پروانه فعالیت آنها تعلیق شده است به ۱۸ هزار راننده رسید و در گام دوم بر اساس آخرین آمار این تعداد به ۱۵ هزار راننده رسید.

وی تاکید کرد: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد محدودیت ها و تعلیق پروانه تاثیر خود را داشته و رانندگان نیز به سمت تزریق واکسن رفته‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین