|
| کد مطلب: ۹۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

دعوت خطیب جمعه قم از سپاه برای ورود به عرصه اقتصاد

افرادی که مسئولیت می‌گیرند باید تبعات سخن خود را مورد توجه قرار دهند وبا مردم صادقانه سخن بگویند

سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، گفت:  سخن صادقانه آنچنان در روحیه مردم اثر می‌گذارد که مردم حاضر هستند برای موفقیت مسئولان از جان و مال خود هزینه کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنی از امام حسین(ع) که می‌تواند خطاب به مسئولان و دلسوزان نظام باشد، تصریح کرد: «بدانید که درخواست مردم از ما برای رفع مشکلات آن‌ها از نعمت‌های خداوند متعال است» ما نباید نسبت به خواسته‌های مردم احساس خستگی‌ کنیم بلکه باید نشاط بیشتری برای رفع مشکلات آنان پیدا کنیم.

حسینی بوشهری فرا رسیدن روز پاسدار را به همه پاسداران تبریک گفت و اظهار کرد:  روزی که سپاه تشکیل شد بهترین جوانان این مرز و بوم وارد صحنه سپاه شدند و از همان روزهای اول مجاهدت با نفس و دشمن بیرونی را آغاز کردند، این قشر شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است و شهید حججی‌ها و تهرانی مقدم‌ها حافظ این مرز و بوم بوده و هستند و به فضل پروردگار عالم خواهند بود.

حسینی بوشهری خطاب به دشمنان گفت: شما ترسیدید که سپاه را در لیست قرار دهید چراکه سپاه نیروی رسمی و قانونی نظام اسلامی است و شما با چه حقی می‌خواهید سپاهی که همیشه یاور مظلومان است را تروریست بدانید؛ دشمن دست به دست کرد و نتوانست حرکتی را رقم بزند و این هم نشان از عنایت الهی به این نهاد مردمی است.

امام جمعه قم گفت: سپاه همانطور که در مرزهای جغرافیایی می‌جنگد و در عرصه جنگ سخت با دشمنان مبارزه می‌کند، در عرصه اقتصاد نیز باید ورود کند و در کنار نیازمندان جامعه با خضوع و فروتنی برای رفع مشکلات گام بردارد تا همه کارنامه درخشان سپاه را مشاهده کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین