|
| کد مطلب: ۹۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد به رئیسی: استعفا بدهید و انتخابات زودهنگام برگزار کنید

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس با اشاره به عملکرد دولت رئیسی و افزایش قیمت‌های لحظه‌ای،می‌گوید: این دولت شعارزده، ناتوان و ناکارآمد است و هزینه بسیار سنگینی را بر کشور تحمیل کرده است.

پیشنهاد به رئیسی: استعفا بدهید و انتخابات زودهنگام برگزار کنید
منبع: اصلاحات نیوز |

او معتقد است بهترین کار برای رئیسی که هم آبروی خود را بخرد و هم آخرتش را خراب نکند و هم حیثیت خودش و پدرخانمش را نبرد، استعفا است.

وی ادامه داد: بهترین کار این است که انتخابات زودهنگام برگزار شود. شورای نگهبان هم اجازه دهد کاندیدا‌های مورد نظر مردم حضور پیدا کنند و کشور را از این بحران نجات دهند.

جعفرزاده همچنین می گوبد:رئیسی مگر خودش به یاد نمی‌آورد که چه وعده‌هایی درباره اینترنت، شغل، پول ملی و ... داده بود؟ چرا مجلس مقابل این دروغ‌گویی‌ها ایستادگی نمی‌کند؟ با چه رویی می‌گویند که شغل ایجاد کردیم؟

جعفرزاده با بیان اینکه رئیسی با عدم امضای احیای برجام، خسارت سنگینی را به کشور وارد کرده است، گفت: من به صورت موثق اطلاع دارم که رهبری اجازه مذاکره را به دولت رئیسی داده بود، اما این‌ها با بهانه تراشی و زدن حرف‌های بی ربط و قهرمان بازی، از جیب مردم خرج کردند.

جعفرزاده با اشاره به سفر توهین آمیز رئیسی به چین، گفت: چطور قبل از اینکه رئیس جمهور چین عذرخواهی نکرده، رئیسی به این کشور سفر کرد؟ رئیس جمهور چین حتی به خودش زحمت نداد تا ماشین رئیسی برود و یکی از وزرایش را برای استقبال فرستاد! رئیسی نه از سیاست چیزی متوجه می‌شود، نه از اقتصاد، نه از فرهنگ و ... او حتی اطلاعات دینی هم ندارد و آیه‌ها را اشتباه می‌خواند. اطلاعات تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و ... ندارد و هرکسی هر چیزی که می‌خواهد به او گزارش می‌دهد و او هم در تلویزیون می‌گوید.

ارسال نظر

پربازدیدترین