|
| کد مطلب: ۹۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

معاون رئیس جمهور: آیت الله رئیسی با روحیه خستگی ناپذیر در پی حل مشکات مردم است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت مردمی، عدالت محور و تحولگرای آیت الله رئیسی علیرغم پاره‌ای محدودیت ها، موانع و تنگناها به دنبال خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم است.

سید محمد حسینی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شعر غدیر در شهرستان بناب  با بیان این‌که «ملت ایران از فرهنگی غنی برخوردار است»، اظهار داشت: فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی نه تنها قادر است نیازهای جامعه ما را بر طرف کند، بلکه از این ظرفیت و جذابیت برخوردار است که مورد استقبال سایر ملت ها هم قرار گیرد لذا باید در قالب برنامه های فرهنگی و هنری این فرهنگ ریشه‌دار و عمیق را به همگان به ویژه جوانان عرضه کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اشتیاق و افتخار شعرا و نویسندگان ایران زمین به سرودن و نوشتن درباره حضرت گفت:  ابعاد وجودی مولی الموحدین به گونه ای است که هر کسی به نحوی درباره ایشان سخن گفته و ابعاد مختلف شخصیت ایشان مورد توجه و ابراز ارادت ادیبان، نویسندگان و اندیشمندان قرار گرفته است.

 حسینی در ادامه اهتمام ویژه دولت سیزدهم به رفع مشکلات و ایجاد تحول به نفع مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت:  آیت الله رئیسی و اعضای دولت مردمی با روحیه خستگی ناپذیر و جهادی، رفع مشکلات فراروی مردم و حل مسائل جامعه را با تدبیر و تلاش در دستور کار دارند.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین