|
| کد مطلب: ۹۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

خطیب جمعه تهران: همه به عفو رهبری، «آفرین» گفتند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به عفو گسترده مقام معظم رهبری، گفت: این شیوه در زمان امام راحل هم بوده است و امامین انقلاب این شیوه را از پیامبر اکرم (ص) و مولا علی (ع) آموختند که آن‌ها نیز از قرآن آموخته بودند.

خطیب جمعه تهران: همه به عفو رهبری، «آفرین» گفتند
منبع: ایسنا |

 آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به این‌که «عفو رهبری مورد تکریم همه سلیقه‌ها قرار گرفت و همه آفرین گفتند» تاکید کرد: ما باید همه فرمایشات آقا را بشنویم نه آن‌که هرچه خوش‌مان آمد بارک‌الله بگوییم و هرچه خوش‌مان نیامد بارک الله نگفته و ضدش را بگوییم. پس باید همه رهنمود‌های رهبری را بشنویم که صلاح دنیا و آخرت‌مان در آن است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به مراسم اعتکاف امسال و «حضور گسترده دهه هشتادی‌ها» اشاره کرد و گفت: حضور دهه هشتادی‌ها امید دشمنان را ناامید کرد؛ چراکه دهه هشتادی‌ها مثل قبلی‌ها و بعدی‌های‌شان با انقلاب هستند، می‌مانند و خواهند بود.

خاتمی همچنین به مراسم جشن فرشته‌ها با حضور مقام معظم رهبری که «دنیایی از عاطفه بود» اشاره کرد و افزود: در این مراسم دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند به آقا اقتدا کردند و آقا آن‌ها را «دختران و نوگلان عزیز من» و «بچه‌های عزیزم» خطاب کردند که این کلمات دنیایی از عاطفه بود که به پدران و مادران و مربیان درس می‌دهد تا با فرزندان خود چنین تعامل کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین