|
| کد مطلب: ۹۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

«فراخوان» رئیسی برای «ورود تمام‌قد به میدان تبیین حجاب» / از فضاسازی‌ها نترسید

رئیس جمهور گفت: تبلیغ دین و ارزش‌های الهی همواره با مشکلات و سختی‌ها مواجه بوده، اما پروردگار در مصادیق متعدد در صدر اسلام نبی مکرم اسلام (ص) را تنها به خشیت از خود و نترسیدن از فضاسازی‌ها توصیه و امر فرموده است.

«فراخوان» رئیسی برای «ورود تمام‌قد به میدان تبیین حجاب» / از فضاسازی‌ها نترسید
منبع: ایرنا |

رئیس جمهور با سفر به شهرستان ری ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های نیمه تمام، چند طرح ملی و استانی را افتتاح کرد.در ادامه، رئیسی در آیین افتتاح ۱۱۰۰ طرح آموزشی سراسر کشور که در فشافویه شهرستان ری به صورت برخط برگزار شد، گفت: مسئولان آموزش و پرورش و خیران در راستای شکل‌گیری آموزش و پرورش تراز انقلاب اسلامی وظایف مهمی بر عهده دارند و فراهم کردن زمینه‌های پرورش انسان‌های فرهیخته، موثر، مومن و انقلابی در کشور هدف نهایی این مسیر است.

رئیسی با اشاره به افتتاح یکهزار و یکصد طرح آموزشی و پرورشی افزود: با همکاری دولت و خیران می‌توان در برخی مناطق که کمبود فضای آموزشی و پرورشی وجود دارد، در زمان کوتاهی بسترهای مناسب برای تربیت دانش‌آموزان را فراهم کرد.

رئیس جمهور در ادامه در دیدار علما و روحانیون شهر ری در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: هدف شایعه‌سازان تبدیل امید به یاس در جامعه بوده و لذا افشای ماهیت آنان ضروری است از همین رو اقدام مجاهدانه در عرصه تبلیغ دین و همچنین افشای ماهیت مرجفون یا همان شایعه‌سازان ضرورت دارد.

وی اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت و نظام برشمرد که دشمن به بهانه مساله حجاب تهاجم عظیمی علیه فرهنگ و باورهای مردم تدارک دیده بود، اما به لطف خدای متعال و بصیرت مردم، شکست خورد.

رئیسی با اشاره به جایگاه دینی و قانونی حجاب در کشور از همه فعالان فرهنگی به ویژه روحانیون، رسانه‌ها و نخبگان خواست برای تبیین حجاب، این مقوله مهم دینی، فرهنگی و قانونی تمام قد وارد میدان شوند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین