|
| کد مطلب: ۹۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

جانشین فرمانده کل سپاه:حجاب دستور خداوند است اما نفوذی ها می گویند لازم نیست

سردار علی فدوی در همایش جبهه جهانی مقاومت و آیین بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم محمدعلی الله‌دادی با بیان اینکه 44 سال است که حرکت انقلاب با سرعت و شتاب زیاد به جلو می‌رود تصریح کرد: جبهه باطل و شیطانی آمریکا در طول تمام این 44 سال با کمک هم‌پیمانانش با جبهه حق انقلاب اسلامی در جنگ است و حتی یک روز را علیه انقلاب اسلامی ایران کوتاهی نکردند.

جانشین فرمانده کل سپاه:حجاب دستور خداوند است اما نفوذی ها می گویند لازم نیست

وی با ابراز اینکه دشمنان حتی یک پیروزی را نمی‌توانند در این 44 سال یاد کنند و اگر داشتند، گوش دنیا را با کمک رسانه‌هایی که دارند، کر کرده بودند، گفت: در شروع انقلاب اسلامی در خانه‌های خودمان به ما حمله کردند و فکر می‌کردند با جنگ تحمیلی می‌توانند انقلاب ایران را در نطفه خفه کنند اما جوانان این کشور خود را به جبهه‌ها رساندند و جنگ در خانه خود را به جنگ در خانه آنها تبدیل کردیم.

فدوی با بیان اینکه شهید الله‌دادی در خرمشهر و سوسنگرد شهید نشد، بلکه این شهید عزیز چسبیده به مرز فلسطین توسط خبیثان عالم شهید شد خاطر‌نشان کرد: شهادت او این معنی را می‌دهد که بیش از هزار کیلومتر از خانه خود خارج شدیم و به خانه دشمن نزدیک شده‌ایم.

وی اظهار داشت: دستور امیرالمؤمنین(ع) است که اگر کسی در خانه خود با دشمن بجنگد ذلیل می‌شود و اگر در خانه دشمن با او بجنگد عزیز خواهد شد و ما خیلی سریع جنگ را از داخل خانه خود به داخل خانه دشمن کشاندیم و این روند ادامه دارد و جنگ با دشمن لحظه‌ای متوقف نخواهد شد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پنج سال است که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند یک دولت پایدار تشکیل دهد و دولتی هم که امروز بعد از سال‌ها تشکیل شده است به‌گفته خودشان به دولت مجرمان معروف است گفت: خداوند متعال به‌برکت پایداری جبهه حق انقلاب اسلامی آن‌چنان اضمحلالی در جبهه دشمن ایجاد کرده است که یک امر بدیهی را نمی‌توانند انجام بدهند و دشمن در داخل خانه خود گرفتار شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمود "ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و مکلف به نتیجه نیستیم زیرا که نتیجه را خداوند مشخص می‌کند" افزود: بعضی‌ها در جهت انقلاب زودتر به فیض شهادت رسیدند و مابقی نیز منتظرند و می‌دانند که پای کار انقلاب اسلامی بودن و با شیطان بزرگ مبارزه کردن، شهادت دارد و پای شهادت ایستادند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ تحمیلی دیگر جرئت نکرد حتی یک تیر به‌سمت ما بزند و او مطمئن شد که این مردم برای انقلاب تا پای جان در دفاع از نظام اسلامی ایستادند یادآور شد: آمریکا به‌کرّات نوع جدیدی از جنگ را علیه کشور شروع کرد و شکست خورد.

وی با ابراز اینکه "در ماه‌های اخیر دشمن با اشتباه محاسباتی با فرصتی که در جریان بیماری کرونا پیدا کرد، تصور کرد می‌تواند کشور را ساقط کند" گفت: دشمن سال‌ها روی این فتنه کار کرده بود و فکر می‌کرد با استفاده از فضای مجازی که بر ذهن فرزندان ما کار کرده بود، می‌تواند آنها را از نظام و رهبری جدا کند.

فدوی با اظهار اینکه البته عده قلیلی که گوش به حرف دشمن کردند، دشمن را در مرحله اول ذوق‌زده کرد اما هیهات، این خداوند است که سمت و سوی دل‌های عالم را مشخص می‌کند خاطرنشان کرد: دشمن خیلی تلاش کرد و تمام توانمندی فضای مجازی و رسانه‌ای خود را در داخل و خارج کشور به صحنه آورد اما نتوانست دلهای مردم را معطوف خود بکند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با یادآوری "در فتنه اخیر نفوذی‌ها خود را آشکار کردند و چهره واقعی آنها نمایان شد" گفت: جبهه حق انقلاب اسلامی همواره از خوبی‌ها یاد می‌کند و می‌گوید حجاب اسلامی دستور خداوند است اما آنها ندا می‌دهند که "اصلاً حجاب لازم نیست" و فساد را در دنیا تبلیغ می‌کنند و ترویج می‌دهند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین