|
| کد مطلب: ۹۵۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون حقوقی رئیسی : نتیجه اصلاحات دولت، «سال‌های آینده» معلوم می‌شود!

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تورم کنونی پذیرفتنی نیست و البته این تورم با مقابله جدی و بدون مماشات با رشد نقدینگی و انتظام بخشی به بانک‌ها به‌ویژه بانک‌های خصوصی و یک سلسله اقدامات دیگر قابل مهار خواهد بود.

دهقان با بیان اینکه دولت سیزدهم منکر برخی مشکلات و کاستی ها در اداره امور نیست، تصریح کرد: دولت مردمی تمام توان خود را  برای خدمت به مردم و بازگرداندن قطار پیشرفت کشور به ریل درست بکار گرفته است.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خیلی امید دارم به یاری خدا و با برنامه ریزی‌هایی که در دولت صورت گرفته و پشتیبانی مردم، سال‌های آینده نتیجه اقدامات و اصلاحات دولت سیزدهم به ویژه در بخش اقتصادی، علیرغم خواست دشمنان و بدخواهان به خوبی در زندگی مردم نمایان شده و مردم بعد از این همه سختی معیشتی طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم منکر برخی مشکلات و کاستی ها در اداره امور نیست، تصریح کرد: دولت مردمی تمام توان خود را برای خدمت به مردم و بازگرداندن قطار پیشرفت کشور به ریل درست بکار گرفته است.

وی گفت: البته باید این حقایق را تبیین کرد که بخش زیادی از توان دولت در یک و سال و اندی که از عمر آن گذشته است صرف جبران اشتباهات عجیب گذشته در خلق پول و خالی کردن خزانه کشور از بیش از ۶۰ تن طلا و برباد دادن دهها میلیارد دلار ذخایر ارزی کشور و سایر اقدامات مخرب گذشته در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد شده است.

دهقان با بیان اینکه سامان بخشی امور با توجه به مشکلات که بخشی بزرگی از آن ریشه در گذشته دارد، زمان می خواهد، ادامه داد: دولت با آگاهی از فشارهای اقتصادی مربوط به معیشت مردم تلاش کرد تا مقداری از بار تورم کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه معتقدم اقدامات دشمن به ویژه در پائیز امسال در نوع خود بی سابقه بود، گفت: دشمن توانست با به کارگیری برخی عناصر خود فروخته و برخی افراد فریب خورده برای اولین‌بار در تاریخ انقلاب چالش امنیتی و سیاسی جدی برای ملت و کشور درست کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین