|
| کد مطلب: ۹۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

حمله علم الهدی به منتقدان عملکرد گازی دولت در روزهای اخیر/ اینها عامل استکبارند

 خواسته ملت ایران از همه کسانی که در مجامع بین‌المللی، صاحب کرسی‌های دیپلماتیک هستند این است که در برابر این جریان شوم بایستند.

حمله علم الهدی به منتقدان عملکرد گازی دولت در روزهای اخیر/ اینها عامل استکبارند

سید احمد علم‌الهدی در خطبه  نماز جمعه این هفته گفت:پویش «هر خانه، یک اتاق گرم»، نهضت ویژه‌ای با هماهنگی مردم و دستگاه‎های اجرایی بود که بر ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف متمرکز شد و زمینه‌ای را رقم زد تا خراسانی‌ها در هفته گذشته بتوانند عملی را انجام دهند که شاید در تاریخ کم‌سابقه باشد زیرا در طول هفت روز، 33 میلیون و 700 هزار مترمکعب گاز در این استان صرفه‌جویی شد و این هماهنگی و همکاری مردم، هم از نظر اعتقاد اسلامی و انقلابی و هم باورمندی ملی قابل‌تقدیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوعی که برای ما در بحران ناراحت‌کننده است، این است که در جریان یک آسیب فراگیر، جمعی از مردم ما دچار مشکل شوند و مسئولان بی‌تفاوت باشند اما خوشبختانه مدیریت استانی ما از استاندار و معاونان او گرفته تا فرمانداران، همه برای رسیدگی به موضوع قطع گاز تربت‌جام و چالش‌هایی که پیش آمده بود، به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کردند.

امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روزهای اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخرها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند .
 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین