|
| کد مطلب: ۹۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

گرانی صدای قالیباف را هم در آورد/ انتقاد رییس مجلس از دولت رییسی

رئیس مجلس گفت: اگر آنچه که در مجلس به تصویب رسید اجرایی می شد و کالاها به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به شکل سبد معیشتی داده می شد امروز نارضایتی هایی که وجود دارد را شاهد نبودیم البته دولت در تلاش است سبد کالایی را اجرایی کند و مردم را در دریافت یارانه یا سبد کالایی مخیر کند. 

گرانی صدای قالیباف را هم در آورد/ انتقاد رییس مجلس از دولت رییسی
منبع: تسنیم |

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه اول سیما پخش شد، طی سخنانی با اشاره به وعده های انتخاباتی مجلس یازدهم از جمله نوسازی ساختار اقتصادی کشور گفت: یکی از موضوعاتی که دغدعه ما در مجلس یازدهم بوده اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی و فرهنگی بوده است. در این رابطه اقدامات قابل توجهی را در بحث اصلاح ساختار مالیاتی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه امروز مالیات از جهات مختلف مورد توجه مردم است، تشریح کرد: یکی از این موارد بحث عدالت مالیاتی است، به هر حال در شرایط فعلی کسانی هستند که چند هزار میلیارد تراکنش مالی دارند ولی وقتی همین ها را در حوزه مالیات رصد می کنید هیچ رد پایی از آنها نمی بینید یا در بحث مبارزه با قاچاق کالا و بحث مربوط به مالیات بر سوداگری به ویژه در حوزه سکه و ارز مشکلات زیادی وجود دارد طرح اصلا آن امروز در مجلس نهایی شده و همین روزها به تصویب نهایی مجلس خواهد رسید.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین