|
| کد مطلب: ۱۱۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عارف: ایستادگی مقابل مردم محکوم به شکست است/ مگر کسی با زور باحجاب می شود؟

رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه تصمیمات غیرکارشناسانه توسط افراد بی‌تجربه در محافل خاص گرفته می‌شود و با هشدار به تبعات برخوردهای خشن با مردم تاکید کرد: کشور با ده‌ها و صدها مشکلات ریز و درشت روبه‌رو است و مردم به سختی روزگار می‌گذرانند و مشکل جدی معیشتی دارند ولی به جای حل مشکلات مردم مقابل مردم می‌ایستند غافل از اینکه ایستادگی مقابل مردم محکوم به شکست است.

محمدرضا عارف: ایستادگی مقابل مردم محکوم به شکست است/ مگر کسی با زور باحجاب می شود؟
منبع: اعتماد |

به گزارش امیدنامه، محمدرضا عارف در نشست هیات‌مدیره بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکری که امروزه در قالب ستاد و مراکز متعدد و با بودجه‌های خاص در جامعه اجرا می‌شود با آنچه امام حسین(ع) به دنبال آن بود بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: مگر امام حسین صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود بود؟ مگر به دنبال رعب و وحشت مردم خود بود که امروز می‌خواهید با گشت ارشاد و انواع و اقسام بگیر و ببندها و ایجاد جو امنیتی فقط ظاهر جامعه را به زعم خودتان آراسته کنید؟ مگر کسی با زور باحجاب می‌شود؟

وی با اظهارنگرانی از تصمیمات غیرکارشناسانه که توسط افراد بی‌تجربه در محافل خاص گرفته می‌شود، تاکید کرد: کشور با ده‌ها و صدها مشکلات ریز و درشت روبه‌رو است و مردم به سختی روزگار می‌گذرانند و مشکل جدی معیشتی دارند ولی به جای حل مشکلات مردم مقابل مردم می‌ایستند غافل از اینکه ایستادگی مقابل مردم محکوم به شکست است.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می‌کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین