|
| کد مطلب: ۱۰۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

حمله سایبری به وبگاه سازمان زندان‌های اسرائیل +تصویر

به دنبال شهادت عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، هکرهای «انانیموس سودان» وبگاه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار دادند و آن را از دسترس خارج کردند.

حمله سایبری به وبگاه سازمان زندان‌های اسرائیل +تصویر
منبع: فارس |

رسانه‌های صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، خبر دادند که گروه هکری «انانیموس سودان» وبگاه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی و وبگاه کابینه این رژیم را هدف حمله قرار داده است.

هکرهای انانیموس سودان که روز گذشته وبگاه‌های بندر حیفا و یافا را از کار انداختند، با انتشار تصاویری خبر دادند که توانسته‌اند وبگاه کابینه و سازمان‌ زندان‌های رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کنند.

این حمله در پاسخ به شهادت «خضر عدنان» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفته که به دنبال اهمال‌کاری مقامات زندان‌های رژیم صهیونیستی، امروز، به شهادت رسید.

گروه انانیموس سودان اخیرا چند وبگاه امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را هک کرده است. این گروه هکری پیش از این موفق شده بود وبگاه‌های شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی (رافائل)،‌ شرکت صنایع هوایی (IAI)، شرکت «ساخت سلاح‌های اسرائیلی» موسوم به (Israeli arms manufacturing company) (iwi) و وبگاه «evigilo» که وظیفه راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های هشدار و ارسال پیام خطر به صهیونیست‌ها حین حمله را برعهده داشت، هک کند.

 انانیموس سودان همچنین اخیرا موفق شد شرکت‌های ارتباطات و شرکت برق رژیم صهیونیستی را هک کند که این اقدام منجر به قطعی گسترده برق در سراسر فلسطین اشغالی شد. با این حال، رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که این اختلال به دلیل نقص فنی در نیروگاه تولید برق حیفا رخ داده است.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین