|
| کد مطلب: ۱۰۸۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

واکنش رسانه‌های صهیونیستی به حضور امیرعبداللهیان در مرز اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه‌های صهیونیستی به حضور امیرعبداللهیان در مرز اسرائیل
منبع: مهر |

به گزارش المیادین، رسانه‌های عبری زبان با اشاره به سفر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور وی در مرزهای مشترک با اراضی اشغالی گزارش دادند که هدف از این اقدام وزیر خارجه ایران، اعمال فشار بر صهیونیست‌ها در سایه تحولات منطقه است.

سایت صهیونیستی i۲۴ نیز گزارش داد: اقدام وزیر خارجه ایران و حضور در مرزهای مشترک میان اسرائیل و لبنان، یک حرکت هدفمند و دارای پیام‌های سیاسی و نظامی است.

این سایت در ادامه نوشت: وزیر خارجه ایران نه تنها در این منطقه مرزی حضور یافته بلکه عکس‌های مختلفی نیز در این منطقه گرفته است. این اقدام یک واکنش به حضور ایلی کوهن وزیر خارج اسرائیل در نزدیکی مرزهای مشترک میان ترکمنستان و ایران به شمار می‌رود.

حسین امیر عبداللهیان روز جمعه و در جریان سفر خود به بیروت پایتخت لبنان، در جنوب این کشور و مرز لبنان با فلسطین اشغالی حضور یافت.

امیرعبداللهیان در این سفر با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره مهمترین موضوعات محور مقاومت، چالش‌های سیاسی لبنان و منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در جریان این دیدار مهم، وزیر امور خارجه کشورمان در حضور دبیرکل مقاومت لبنان با تشریح تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا به آخرین جزئیات بندهای اجرایی توافقنامه صورت گرفته اخیر میان ایران و عربستان سعودی پرداخت و تأثیرات مثبت این آشتی را در سطح منطقه در دیدار با سید حسن نصرالله گزارش داد.

سیدحسن نصرالله نیز با تشریح وضعیت بحرانی در فلسطین اشغالی، انشقاقات داخلی و چند دستگی فزاینده در رژیم صهیونیستی را از مصادیق تضعیف این رژیم دانست.

ارسال نظر

پربازدیدترین