|
| کد مطلب: ۱۰۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پاسخ کنعانی درباره تعطیلی شبکه اینترنشنال در توافق بین تهران و ریاض

ناصر کنعانی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان در چارچوب مذاکرات محرمانه و عالی انجام شده است. عموماً رسانه‌ها در مورد این توافق ها به گمانه‌زنی رسانه‌ای می پردازند.

پاسخ کنعانی درباره تعطیلی شبکه اینترنشنال در توافق بین تهران و ریاض

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد مطالب مطرح شده در ارتباط با توافق ایران و عربستان در نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال و طرح این ادعا از سوی این رسانه که قرار است فعالیت شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در پی توافق ایران و عربستان تعطیل شود، گفت: توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان در چارچوب مذاکرات محرمانه و عالی انجام شده است . عموماً رسانه‌ها در مورد این توافق ها به گمانه‌زنی رسانه‌ای می پردازند ولی شما این حق را به سخنگوی وزارت خارجه بدهید که در مورد گمانه‌زنی رسانه‌ای اظهار نظر نکند .

وی با تاکید بر اینکه توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان توافق خوبی است و امیدواریم روابط دو کشور در ریل طبیعی خود قرار بگیرد گفت : این که بین دو کشور اختلاف نظر و مشکلاتی وجود داشته باشد یک امر طبیعی است و مهم این است که کشورها در مورد این موضوعات اختلافی و حل آنها به روندهای دیپلماتیک پایبند باشند و امیدواریم با تحول مثبت صورت گرفته شاهد شکل‌گیری روابط هم همراه با حسن نیت بین دو کشور باشیم .

ارسال نظر

پربازدیدترین