|
| کد مطلب: ۹۰۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیسی:مشکلات ساخت یک میلیون مسکن را صادقانه با مردم در میان می گذاریم

دشمنان فکر کردند با تحریم و فشار می‌توانند ما را متوقف کنند، اما ما هرگز متوقف نشدیم.

رئیسی:مشکلات ساخت یک میلیون مسکن را صادقانه با مردم در میان می گذاریم

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های دومین سفر استانی دولت مردمی به خراسان جنوبی، در جمع مردم بیرجندتصریح کرد: تلاش کردند صادرات نفت ما را به صفر برسانند و تجارت غیرنفتی ما را متوقف کنند، اما دیدند نه تنها صادرات نفت ایران متوقف نشد، بلکه امروز به اندازه قبل از دوران تحریم نفت می‌فروشیم و تجارت غیرنفتی ما با منطقه و جهان رشد قابل توجهی داشته است، آیا اینها پیشرفت نیست؟

رئیس جمهور در ادامه خنثی‌سازی تحریم، دور زدن تحریم‌ها و ایجاد فرصت از تحریم‌ها را سه رویکرد دولت و ملت در مواجهه با فشار و تحریم‌های ظالمانه دشمن برشمرد و افزود: اگر چه ما به دنبال رفع تحریم‌ها هستیم، اما خنثی‌سازی تحریم‌ها نیز در دستور کار است و متوقف شدن پشت تحریم‌ها نه با روحیه ملت ما سازگار است و نه با روحیه این طلبه خدمتگزار مردم، بلکه روحیه ما غنی شدن از شعار «ما می‌توانیم» شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه در موضوع مسکن برخی اشکال وارد می‌کنند که چگونه ساخت یک میلیون مسکن در سال قابل تحقق است، افزود: اولاً ساخت یک میلیون مسکن نیاز قطعی کشور است و دولت‌های گذشته در این زمینه به وظایف خود عمل نکردند و عقب‌ماندگی‌های آن باید جبران شود. دوم اینکه این میزان ساخت مسکن تکلیف قانونی است و سوم نیاز مردم است. ممکن است در تحقق این هدف با برخی موانع نیز مواجه شویم، اما به مدیران تأکید کرده‌ام هر جا با مشکلی مواجه شدید صریح و صادقانه به مردم بگویید چرا که مردم صداقت را می‌پسندند

رئیسی گفت: به لطف خدای متعال، هوشیاری مردم، بصیرت‌آفرینی رهبر انقلاب و حضور همه جانبه مردم کشور از فتنه‌ای که برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور رقم زدند، عبور کرده و ما راه پیشرفت را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

پربازدیدترین