|
| کد مطلب: ۸۹۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

رئیسی از چه کسی به پوتین گله کرد؟

سید ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟

به گزارش همشهری سید ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده است در دیدار با  رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا تصور می‌کند هر کشوری را که تحریم کند،‌ آن کشور دیگر متوقف می‌شود و فهم و درک آنها در این قضیه خطاست. آمریکا سالهاست ایران را تحریم کرده اما ملت بزرگ ایران تحریم و تهدیدها را برای خود به عنوان یک فرصت در رشد و پیشرفت تلقی کرده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تا کید کرد: جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ها علیه روسیه را به هیچ عنوان قبول ندارد و این تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و ارتباط تجاری و اقتصادی خود را با روسیه توسعه خواهیم داد. ارتباط کشورهایی که توسط آمریکا تحریم شده‌اند با یکدیگر، می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و روز به روز آنها را حتی قوی‌تر کند.

او در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: حسن نیت ایران امروز برای همه مشخص شده که ما میز مذاکرات را ترک نکردیم، لیکن عهدشکنی آمریکا و عمل نکردن به تعهدات از جانب اروپایی‌ها برای خیلی‌ها روشن شده است. از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میان مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟ این لازمه حسن نیت نیست.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین