|
| کد مطلب: ۹۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

حمله بنیانگذار اپل به ایلان ماسک: تسلا با ادعاهای گمراه‌کننده از مشتریان دزدی می‌کند

استیو وزنیاک، بنیانگذار شرکت اپل در مصاحبه جدید به ایلان ماسک و ادعاهای گمراه‌کننده او درباره خودروهای تسلا حمله کرد.

حمله بنیانگذار اپل به ایلان ماسک: تسلا با ادعاهای گمراه‌کننده از مشتریان دزدی می‌کند
منبع: دیجیاتو |

ایلان ماسک ، مدیرعامل شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و توییتر معمولاً وعده‌های بزرگی مانند سفر به ماه را ارائه می‌کند و اکنون یکی از شناخته‌شده‌ترین افراد سیلیکون ولی، به رفتار این میلیاردر واکنش نشان داده است. « استیو وزنیاک » که همراه با «استیو جابز» باارزش‌ترین شرکت جهان، یعنی اپل را تأسیس کرد، ایلان ماسک را به دلیل دزدی از مشتریانش، از جمله خودش، محکوم کرد.

وزنیاک در صحبت با CNBC: SquawkBox گفت که او به‌طور عمد درباره نحوه عملکرد سیستم خودران خودروهای شرکت تسلا گمراه شده است. او ادعا می‌کند که عملکرد خودروی تسلای خودش به طرز فجیعی با ادعاهای ماسک فاصله دارد. بنیانگذار اپل به این برنامه گفت که خودروهای تسلا در عملکرد خود همیشه دچار اشتباه می‌شوند و تجربه وحشتناک و ترسناکی را برای راننده ایجاد می‌کنند.

وزنیاک در ادامه از عملکرد نمایشی مدیرعامل تسلا ابراز ناامید کرد و گفت:

«زمانی که به ایلان ماسک و شرکت تسلا نگاه می‌کنید، صداقت زیادی از بین می‌رود.»

به‌طور خاص، او از صرف ده‌ها هزار دلار برای توسعه آخرین فناوری خودران این شرکت در سال 2016 شکایت کرد، زمانی که تسلا برای اولین بار سیستم کاملاً خودران (FSD) خود را به عنوان یک محصول تجاری نامعتبر در نسخه بتا ارائه کرد.

«با ادعاهایی که واقعاً معتقد بودیم واقعی هستند، به‌قدری پول از خانواده‌ام دزدیده‌اند که نمی‌توانم میزان آن را به شما بگویم.»

او در ادامه گفت از این موضوع که ماسک دائما پس از هر شکست، برنامه‌های خود را از سالی به سال دیگر تغییر می‌دهد، خسته شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین