|
| کد مطلب: ۱۰۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

تصاویر| جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای

هوندا سه خودروی برقی جدید را در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی کرد که از این میان، دو خودرو از نمونه‌های اولیه پیش تولید بودند. هر سه زبان طراحی جدید هوندا را به نمایش می گذارند که پر از لبه‌های تیز و سطوح صاف است.

تصاویر| جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای

به گزارش آرنائو، پیش‌نمایش هر دو نمونه اولیه هوندا e:NP۲ و e:NS۲ نشان می‌دهند که به‌طور خاص برای بازار چین طراحی شده‌اند. این شرکت ادعا می‌کند که این دو خودروی برقی ارزش جدیدی را برای مشتریان به نمایش می‌گذارد و دینامیک، فناوری و سبک پیشرفته‌تری را ارائه می‌کنند.

تصاویر | جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند
هوندا e:NP۲

هوندا اعلام کرده که این دو خودرو یک لذت رانندگی منحصربه‌ فرد ارائه می‌دهند که راننده را قادر می‌سازد از حس یکپارچگی با وسیله نقلیه لذت ببرد. به احتمال زیاد منظور این شرکت این است که فضای داخلی جدید تجربه بسیار بهتری از آنچه که ما از هوندا در ذهن داریم، ارائه می دهد. سیستم جدید هوندا کانکت ۴.۰ نیز ویژگی های پیشرفته‌ای را ارائه می دهد، اما این شرکت فعلا جزئیات این ویژگی‌ها را برای خود نگه داشته است.

با نگاه دقیق به این دو خودرو، بلافاصله متوجه می‌شویم که آن‌ها از نظر ظاهری یکسان هستند. تنها تفاوت در چراغ‌های جلو و عقب است. این رویکرد جدیدی از سوی هوندا نیست، e:NP۱ و e:NS۱ نیز هر دو بر اساس مدل HR-V هستند و تشخیص تفاوت‌های این دو از هم سخت است.

تصاویر | جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند
هوندا e:NS۲

این شرکت هیچ جزئیاتی از پیشرانه یا باتری‌ها به اشتراک نمی‌گذارد اما تایید کرده که هر دو خودروی برقی سال آینده در چین به فروش خواهند رسید. می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که خودروها توسط همان سرمایه‌گذاری‌های مشترکی که مدل‌های فعلی e:NP۱ و e:NS۱ را تولید می‌کنند، تولید می‌شوند.

سومین خودروی معرفی شده توسط هوندا کانسپت شاسی بلند e:N بود. اگرچه از همان نامی استفاده می‌کند که این کمپانی برای مطالعه طراحی نسبتا بحث‌برانگیز خود در سال گذشته استفاده کرد، اما این دو خودرو به جز نام در هیچ چیز دیگری مشترک نیستند.

تصاویر | جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند
شاسی بلند هوندا e:N

شاسی بلند هوندا e:N به طرز دلپذیری خسته کننده به نظر می رسد. جدا از چند زاویه تیزتر از حد معمول، این شاسی بلند تمام برقی  جدید واقعا جذاب به نظر می‌رسد. زمانی که شاسی بلند e:N به تولید برسد، اولین هوندا خواهد بود که بر روی پلتفرم مخصوص خودروهای برقی ساخته می‌شود.

تصاویر | جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند

شاسی بلند e.N اولین نمونه از نسل کاملا جدید خودروهای برقی هوندا است و بنابراین برای این شرکت بسیار مهم است. هوندا سطوح جدیدی از «لذت رانندگی» و همچنین راه‌حل‌های هوشمندانه مبتنی بر هوش مصنوعی را با تولید این شاسی بلند نوید می‌دهد. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۷، ۱۰ خودروی برقی جدید را در چین معرفی کند و می خواهد تا سال ۲۰۳۵ فقط خودروهای برقی را در این بازار بفروشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین