|
| کد مطلب: ۸۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

خودروی چینی و برقی «زدریو» به ایران آمد +عکس

خودروی چینی و برقی «زدریو» به ایران آمد +عکس

بر اساس تصاویر ارسالی از مخاطبان، به تازگی تعدادی Zedriv GX5 ( زدریو جی ایکس ۵ ) وارد ایران شده و گویا قرار است تا برخی آزمایش های فنی بر روی این خودروی برقی در گروه خودروسازی سایپا آغاز شود.

زدریو یک نشان تجاری چینی است که سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرده است و در زمینه خودروهای برقی فعالیت می کند. در حال حاضر این نشان چینی ۴ محصول برقی دارد و گویا طرف ایرانی، کراس اوور کوچک GX5 را برای پروژه های خود انتخاب کرده است. این احتمال هم وجود دارد که زدریو شریک تجاری جدید سایپا شده باشد و برنامه دارد تا این کراس اوور برقی را در ایران مونتاژ کند.

مشخصات فنی Zedriv GX5
زدریو GX5 در بازار چین با دو پیشرانه الکتریکی عرضه می شود. نسخه اول که نمونه ارزان قیمت آن است به پیشرانه الکتریکی ۸۷ اسب بخار با گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر مجهز است. این تیپ GX5 با عنوان ۴۳۰ به بازارهای هدف زدریو عرضه می شود و نسخه قوی تر که ۴۳۰P است، توان ۱۲۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دارد. جالب است بدانید که هر دو تیپ این کراس اوور برقی، پیمایش استاندارد ۳۳۸ کیلومتر را با هر بار شارژ دارند. این محصول چینی قابلیت شارژ سریع را هم به مالکان خود ارائه می دهد و می تواند در نسخه قوی تر، صفر تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت را در ۳٫۹ ثانیه طی کند.

شارژ عادی باتری های زدریو GX5 حدود ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. این در حالی است که با شارژ سریع، می توان ظرفیت باتری ها را از ۲۰ تا ۸۰ درصد طی کمتر از یک ساعت پر کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی زدریو GX5
در نسخه فول آپشن این کراس اوور کوچک برقی امکاناتی مانند چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، ترمز اضطراری هوشمند، رادار خطی، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، سانروف، تریم داخلی چرم (در دو طرح)، شارژر بی سیم تلفن همراه، و… وجود دارد.

قیمت زدریو GX5 در نسخه پایه ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ یوان است و نسخه فول آپشن آن با بهای ۱۳۹ هزار و ۸۰۰ یوان به فروش می رسد.

ارسال نظر

پربازدیدترین