|
| کد مطلب: ۹۸۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

ماشین های خودران تسلا و باز هم تصادفی مرگبار

یک دستگاه تسلا مدل S اخیراً به پشت یک کامیون آتش‌نشانی برخورد کرد. راننده در صحنه جان باخت و سرنشین دیگر نیز زخمی شده است.

ماشین های خودران تسلا و باز هم تصادفی مرگبار
منبع: دیجیاتو |

طرفداران و مدافعان تسلا همچنان درحال اعتراض به فراخوان سیستم رانندگی تمام خودران این شرکت یا همان اتوپایلوت تسلا بودند که یک تسلا مدل S در ساعت ۳:۴۵ صبح ۱۸ فوریه به پشت یک کامیون آتش‌نشانی برخورد کرد. راننده در صحنه جان باخت و سرنشین دیگر با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد. چهار آتش‌نشان نیز به مراقبت‌های پزشکی نیاز پیدا کردند. چرا این فقط یک تصادف معمولی نیست؟ چون اولین‌بار نیست که یک تسلا با یک خودروی اورژانس تصادف می‌کند.

 

شرکت آمریکایی از ماه اوت ۲۰۲۱ برای ۱۱ مورد مشابه حین استفاده راننده از اتوپایلوت تسلا تحت بازرسی قرار گرفته است. این تصادف‌ها منجر به زخمی‌شدن ۱۷ نفر و کشته‌شدن یک نفر شده‌اند. هنگامی که ارزیابی اولیه در ژوئن ۲۰۲۲ به تجزیه و تحلیل مهندسی تبدیل شد، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه پنج تصادف دیگر را به این پرونده اضافه کرده بود.

another-tesla-crashes-against-emergency-vehicle-kills-driver-was-it-on-autopilot_2-1024x576

باتوجه به اینکه تصادف در آخر هفته اتفاق افتاده و سرنشینی که زنده‌مانده ممکن است هنوز با پلیس صحبت نکرده باشد، هیچ اطلاعاتی در مورد استفاده یا عدم استفاده از اتوپایلوت تسلا وجود ندارد. اگرچه این موضوع بعید نیست، اما نمی‌توانیم عوامل دیگری که ممکن است نقش اساسی در این تصادف مرگبار داشته باشند را نادیده بگیریم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین