|
| کد مطلب: ۱۱۸۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

فیلم| لحظه تصادف هولناک خودروی لوکس ۱۸۷۰۰۰ پوندی

بر اثر تصادف هولناک یک لامبورگینی اوروس با سر به یک خودروی ون پست سلطنتی شش دانش آموز سرنشین لامبورگینی مجروح شدند.

فیلم| لحظه تصادف هولناک خودروی لوکس ۱۸۷۰۰۰ پوندی
منبع: فرارو |

این دانش‌آموزان که گمان می‌رود دانش‌آموزان سال یازدهم مدرسه‌ای در شرق لندن باشند، سرنشینان این خودروی لوکس ۱۸۷۰۰۰ پوندی بودند که طبق گزارش‌ها توسط جوانی ۲۰ ساله رانندگی می‌شد.

فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین روی داشبورد یک خودرو لحظه وقوع این حادثه را نشان می‌دهد، جایی که این ابرخودروی آبی رنگ در روز سه‌شنبه در خیابان رویال داک در بکتون در حال حرکت با سرعت زیاد است. برای یک لحظه لامبورگینی برای سبقت به لاین مخالف خارج می‌شود و مستقیماً به داخل ون برخورد می‌کند.

فیلم پس از تصادف وحشتناک در حدود ساعت ۷:۲۰ بعد از ظهر، ماشین اسپرت گران قیمت و خودروی ون را نشان می‌دهد که با آسیب شدید به هر دو کاپوت جلوی خودرو از بین رفته است.

یک روز پس از حادثه، در ایمیلی از سوی پل وودز، مدیر مدرسه، به والدین آمده است: شما ممکن است از یک تصادف رانندگی که عصر دیروز در آن برخی از دانش‌آموزان ما رخ داد، آگاه باشید. کارکنان ما با خانواده دانش آموزانی که به عنوان سرنشین خودرو درگیر بودند در تماس بوده اند. من می‌توانم تأیید کنم که اگرچه دانش‌آموزان ما مجروح شده‌اند، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌اند. این موضوع امروز صبح توسط پلیس متروپولیتن برای من گزارش شده است.

خدمات اورژانس از جمله پلیس، خدمات آمبولانس لندن و آمبولانس هوایی لندن به سرعت به محل حادثه شتافتند. شش نفر به دلیل جراحات تحت مداوا قرار گرفتند، اگرچه وضعیت هیچ یک تهدید کننده نیست. راننده لامبورگینی ۲۰ ساله بود، در حالی که راننده ون حدود ۴۰ سال داشت.

سخنگوی پلیس متروپولیتن گفت: پلیس در ساعت ۱۹:۲۲ روز سه‌شنبه برای گزارش‌هایی مبنی بر برخورد دو خودرو در جاده رویال داک، بکتون به محل اعزام شد.

افسران به همراه خدمات آمبولانس لندن و آمبولانس هوایی لندن حضور داشتند. ۶ نفر به بیمارستان منتقل شدند و جراحات آن‌ها خطرناک ارزیابی شد. هیچ بازداشتی صورت نگرفته است و تحقیقات در حال انجام است.

ارسال نظر

پربازدیدترین