|
| کد مطلب: ۱۱۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اتوبوسی که در تبریز خودروها را درو کرد/ پراید له شد! +تصاویر

برخورد اتوبوس شرکت واحد با تعدادی خودرو در تبریز و شهروندان ۱۰ مصدوم برجای گذاشت .

اتوبوسی که در تبریز خودروها را درو کرد/ پراید له شد! +تصاویر
منبع: فارس |

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی امروز اظهار کرد: برخورد اتوبوس با تعدادی خودرو و شهروندان عبوری مصدومیت ۱۰ نفر را منجر شد.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ امروز جمعه ۲۳ تیرماه به مرکز اورژانس اطلاع و ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس عازم محل در بازارچه سیلاب شد.

شادی‌نیا گفت: کارشناسان اورژانس ۱۰ مصدوم را تحت اقدامات درمانی به بیمارستان‌های امام رضا(ع)، امام سجاد (ع) و سینا تبریز انتقال دادند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: حال پنج مصدوم وخیم گزارش شده است.

 

نجات از مرگ سه مصدوم در حادثه برخورد اتوبوس

سعید صالح نیا مدیر سازمان آتش نشانی تبریز نیز در این ارتباط گفت: بدنبال گزارش این حادثه، تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام و شاهد برخورد شدید اتوبوس با سه دستگاه خودرو پراید و وانت پیکان در بازارچه سیلاب و توقف آنها شدند که سرنشین خودرو پراید در زیر چرخ های اتوبوس محبوس شده است.

وی ادامه داد؛ تیم عملیاتی با رعایت اصول ایمنی و اجرای عملیات امدادی این مرد محبوس را به بیرون منتقل و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر سازمان آتش نشانی تبریز افزود: دو سرنشین دیگر نیز پس از برخورد در سمت دیگر خیابان و داخل خودرو پراید محبوس و مصدوم بودند که آنها نیز امداد رسانی شدند. همچنین دیگر خودرو شاسی بلند با پنج نفر سرنشین توسط آتش نشانان امداد رسانی شد.

صالح نیا گفت: آتش نشانان در ادامه اجرای این عملیات امدادی با رها سازی خودرو پراید از زیر چرخ اتوبوس شرکت واحد و ایمنی سازی محل حادثه به عملیات خاتمه دادند.

تصادف زنجیره‌ای در تبریز

تصادف زنجیره‌ای در تبریز

تصادف زنجیره‌ای در تبریز

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین