|
| کد مطلب: ۱۱۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

۴ کشته و زخمی درپی تیراندازی در تالار عروسی!

فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی در یک مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.

۴ کشته و زخمی درپی تیراندازی در تالار عروسی!
منبع: ايسنا |

سرهنگ عبدالرحیم قربانپور در مورد جزئیات این خبر گفت: در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک تالار عروسی در باغملک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که در یک مراسم عروسی هنگام شادی و بر اثر بدعت غلط تیراندازی، تیر اسلحه جنگی به صورت سهوی به یک نوجوان برخورد کرده است و این نوجوان پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت شده و سه نفر دیگر نیز مصدوم شده‌اند که تحت درمان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: ماموران پلیس با تلاش بی وقفه در ارتباط با این موضوع موفق شدند هفت نفر از عوامل این تیراندازی را در چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر و دو قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات جنگی را کشف کنند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ قربان‌پور با تاکید بر اینکه پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحوی اقدام به تیراندازی غیرمجاز می‌کنند برابرقانون برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از موارد این‌چنین، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین