|
| کد مطلب: ۱۱۸۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

تیراندازی در کرمانشاه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از درگیری خونین در سرفیروزآباد کرمانشاه با ۲ کشته و ۹ زخمی و دستگیری عاملان تیراندازی خبر داد.

تیراندازی در کرمانشاه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت
منبع: مهر |

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع گسترده در روستای «میانه» بخش سرفیروزآباد، تیم‌هایی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند ۱۶ نفر از ۲ خانواده بر سر اختلافات ملکی باهم درگیر و توسط اسلحه شکاری به سمت هم تیراندازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و ضمن پایان دادن به درگیری نسبت به دستگیری ۱۴ نفر اقدام کردند.

وی همچنین با اشاره به مجروح شدن ۹ نفر در این درگیری، خاطرنشان کرد: ۲ نفر از افراد زخمی که عضو یک خانواده بودند، به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

حاجیان همچنین با اشاره به اینکه بازجویی‌ها از افراد دستگیر شده برای شناسایی دقیق عاملان قتل ادامه دارد، گفت: در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری و ۵ عدد فشنگ نیز کشف شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: برخورد با افرادی که به هر بهانه‌ای امنیت شهر و جامعه را با چالش روبه رو کرده و باعث بی‌نظمی اجتماعی می‌شوند به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین