|
| کد مطلب: ۱۱۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

نجات زنی از صاعقه ۹۵۰ میلیون ولتی! + عکس

خانم امبر اسکودر، وقتی برای تولد خود به واشنگتن دی‌سی رفته و در مکانی مقابل کاخ سفید ایستاده بود، ۶ صاعقه کنار او اصابت کرد اما با وجود جراحت‌های سنگین ناشی از آن، از این واقعه جان سالم به در برد.

نجات زنی از صاعقه ۹۵۰ میلیون ولتی! + عکس

زنی ۲۸ ساله از برخورد صاعقه ۹۵۰ میلیون ولتی در مقابل کاخ سفید در واشنگتن دی‌سی، جان سالم به در برد. او می‌گوید ۶ صاعقه در کمتر از یک ثانیه به مکانی که او و چند نفر دیگر ایستاده بودند، برخورد کرد. در این حادثه، ۳ نفر دیگر کشته شدند.

این اتفاق ۴ اوت سال گذشته رخ داده بود و در آن، بخشی از عصب‌های امبر کاملا از بین رفتند، ساعت او روی مچ دستش آب شده و قلبش ۱۳ دقیقه از کار افتاده بود. بعد از اینکه با کمک امدادگران به هوش آمد، درد وحشتناکی در بدن خود احساس می‌کرد و تا هفته‌ها این دردها را با خود داشت.

نجات زنی از صاعقه ۹۵۰ میلیون ولتی/ عکس

امبر در هفته‌های اولیه به دلیل صدمات به عصب‌هایش،‌ کمر به پایین تا ران خود و همچنین پاهایش را حس نمی‌کرد. درضمن دستگاه آی‌پدش هم که نزدیک شکمش بوده، در اثر صاعقه منفجر و این قسمت از بدن امبر هم دچار سوختگی شدید شده بود.

۵ ماه طول کشید تا کمی حس، چیزی شبیه ساییده شدن دانه‌های شن، به پاهای امبر برگردد. او روزهای اولیه درمان باید هر روز ۳ ساعت زیر دوش آب می‌نشست تا زخم‌هایش را شستشو دهد و جلوی عفونی شدن آنها را بگیرد.

نجات زنی از صاعقه ۹۵۰ میلیون ولتی/ عکس

امبر می‌گوید، آن روز جهنمی، منتظر شوهرش ایستاده بوده تا بیاید و با هم بروند تولدش را جشن بگیرند که این حادثه رخ می‌دهد.

نجات زنی از صاعقه ۹۵۰ میلیون ولتی/ عکس

گفته می‌شود، به احتمال زیاد صندل‌های امبر که کفی پلاستیکی داشته، جلوی مرگ او را گرفته است. امبر زنده ماندن خود را مدیون مردمی می‌داند که با دیدن این رویداد فورا به کمک او شتافتند.

ارسال نظر

پربازدیدترین