|
| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

قتل دلخراش مادر با 44 ضربه چاقو توسط پسر

سپیده دم روز گذشته در کوی گلشهر مشهد جوان ۲۲ ساله ای به نام «عباس» از منزل مجردی خود بیرون آمد و در حالی که کارد بزرگ آشپزخانه را در دست می فشرد به طرف منزل پدرش حرکت کرد.

قتل دلخراش مادر با 44 ضربه چاقو توسط پسر

او تصور می کرد مادر ۶۲ ساله اش بین او و دیگر فرزندان تبعیض روا می دارد، قدم هایش را تندتر کرد تا به منزل ویلایی پدرش رسید. گوشی تلفن را از جیبش بیرون آورد و در حالی که کلید تماس با شماره تلفن مادرش را فشار می داد، در حیاط را با کلید یدکی باز کرد و به داخل حیاط قدم گذاشت. در همین حال مادر نیز در آن ساعت بامداد (۵ صبح) کلید سبز رنگ پاسخ به تماس تلفنی را فشرد و چنین شنید که مادر بیرون بیا!

زن ۶۲ ساله که حتی به منظور آسایش فرزندش، منزل مجردی را از حدود ۶ ماه قبل و در نزدیکی محل اقامت خودشان برای او اجاره کرده بود، خواب آلود به طرف در ورودی رفت، اما ناگهان پسر ناخلف با چهره ای خشمگین، ضربات کارد را پی در پی بر پیکر مادرش فرود آورد.

مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگارهای قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!

دقایقی بعد صدای جیغ و فریاد از منزل ویلایی مذکور، اهالی محل را به انتهای کوچه  کشاند و به این ترتیب با تماس اهالی، نیروهای انتظامی کلانتری گلشهر نیز به محل وقوع جنایت رسیدند و با حفظ صحنه جرم مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

طولی نکشید که با حضور قاضی و گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در این منزل، تحقیقات قضایی آغاز شد، اما از قاتل بی رحم خبری نبود و تنها آثار کفش های خون آلودش بر سنگ فرش ها و کاشی های منزل مسکونی خودنمایی می کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین