|
| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پشت پرده وحشتناک عشق ممنوعه!

عشق ممنوعه کافی بود تا زن جوان دسیسه قتل شوهرش را طراحی کند غافل از اینکه ماه پشت ابر نمی‌ماند.

پشت پرده وحشتناک عشق ممنوعه!
منبع: ایران |

رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ به دنبال پیدا شدن جسد یک مرد جوان که کارت شناسایی همراه او نشان می‌داد شهرام نام دارد، آغاز شد. جسد خونین وی در حاشیه پاکدشت رها شده بود و شواهد نشان می‌داد چند روز از مرگ وی گذشته و قربانی با ضربه‌های متعدد چاقو از پا درآمده است.

جسد شهرام با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند. شواهد نشان می‌داد شهرام سال‌ها است به دام اعتیاد افتاده است.

مأموران پلیس با اطلاعاتی که از کارت شناسایی همراه قربانی به دست آورده بودند به تحقیق از همسر ۲۸ ساله وی به نام شهره پرداختند.

دروغ‌پردازی‌های زن مرموز

شهره از همان ابتدا سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از نحوه مرگ شوهرش نشان دهد و برای شانه خالی کردن از این جنایت داستانسرایی‌های زیادی کرد.

وی گفت: شوهرم سال‌ها است اعتیاد دارد و با افراد معتاد در ارتباط است. آخرین بار برای خرید مواد مخدر از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. من اطلاعی از سرنوشت او ندارم و نمی‌دانم چه کسی او را بی‌رحمانه کشته است. ممکن است شوهرم در درگیری بر سر خرید مواد مخدر کشته شده باشد.

عشق ممنوعه شهره

وقتی پلیس در بررسی‌های بعدی دریافت این زن نیز به دام اعتیاد افتاده است تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.

مأموران در بررسی فهرست مکالمات تلفنی زن جوان به رابطه ممنوعه او با یک مرد غریبه به نام نوید پی بردند.

همین کافی بود تا فرضیه خیانت این زن که انگیزه مناسبی برای قتل شوهرش بود، فاش شود.

رازگشایی از خیانت جنایت‌آمیز

با افشای این ماجرا، شهره لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت خانوادگی برداشت.

زن جوان گفت: در این چند سال‌ زندگی مشترک با شهرام یک روز خوش ندیدم. او معتاد بود و دوستان معتادش را به خانه می‌آورد. چند بار تصمیم به جدایی گرفتم اما چون پشتیبانی نداشتم منصرف شدم. در این سال‌ها خودم هم به دام اعتیاد افتادم و زندگی‌ام تباه شد. شوهرم برای اینکه بتواند راحت‌تر مواد مصرف کند مرا هم معتاد کرد.

وی ادامه داد: مدتی بود با یکی از دوستان شهرام که او نیز معتاد بود و به خانه‌مان رفت‌وآمد داشت درد دل می‌کردم و از بدرفتاری‌های شوهرم به او می‌گفتم. نوید همیشه مرا دلداری می‌داد و می‌گفت با شوهرم صحبت می‌کند تا دست از بدرفتاری با من بردارد تا اینکه یک‌بار ابراز علاقه کرد و گفت اگر از شهرام جدا شوم با من ازدواج می‌کند.

زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: من که همیشه در حسرت یک زندگی آرام بودم، از نوید کمک خواستم و به او گفتم شهرام حاضر به طلاق نمی‌شود، به همین خاطر تصمیم به حذف شهرام گرفتیم. من طبق نقشه از شوهرم خواستم برای تفریح به حاشیه پاکدشت برویم. نوید هم با ماشین به آنجا آمد و در فرصتی مناسب با چاقو به جان شهرام افتاد و او را کشت. من و نوید جسد را همانجا رها کردیم و به خانه برگشتیم.

بازداشت مرد رفیق‌کش

به دنبال اعترافات زن معتاد، نوید که سابقه اعتیاد داشت ردیابی و بازداشت شد و قتل را گردن گرفت و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

به این ترتیب برای نوید به اتهام قتل و برای شهره به اتهام معاونت در همسرکشی کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. آنها قرار است بزودی در دادگاه از خود دفاع کنند. اولیای‌دم شهرام برای آنها اشد مجازات خواسته‌اند.

جنایت خانوادگی

دکتر مجید ابهری، آسیب‌شناس اجتماعی گفت: بر اساس آمار، بیشتر مردان بدون نقشه قبلی مرتکب قتل همسر خود می‌شوند، اما زنان در ۹۵ درصد قتل‌های خانوادگی با نقشه قبلی و کمک شخص سوم که معمولاً یک مرد است، شوهر خود را از زندگی حذف می‌کنند. زن در این میان نقش اغفالگر را بازی می‌کند و با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، پول و... مرد دیگری را فریب می‌دهد و وی را برای قتل همسرش ترغیب می‌کند.

وی ادامه داد: بیشتر مردان بر اثر عصبانیت مرتکب قتل می‌شوند و پس از دستگیری از کار خود ابراز پشیمانی می‌کنند، همچنین ۸۰ درصد مردان همسرکش معتاد به مواد مخدر صنعتی هستند و بر اثر سوءظن ناشی از توهم دست به جنایت می‌زنند، اما وقتی زنان، خود را در حذف فیزیکی شوهرشان ناتوان می‌بینند وارد عشق مثلثی می‌شوند. آنها بعد از اینکه وارد رابطه عاطفی با مرد دیگری می‌شوند، او را برای قتل شوهرشان اجیر می‌کنند. به همین خاطر هم در اغلب چنین پرونده‌هایی آنها در جایگاه متهم به معاونت در قتل قرار می‌گیرند و مردان فریب‌خورده متهم اصلی پرونده جنایت محسوب می‌شوند.

این آسیب‌شناس اجتماعی گفت: در این وادی فیلم‌ها و سریال‌های مبتذل که رواج‌دهنده عشق‌های مثلثی هستند بی‌تأثیر نیستند. در زندگی مشترک طلاق عاطفی و نقطه‌ای که مرد و زن به سمت تحریم کلامی پیش می‌روند و این روند مرتباً رو به صعود می‌رود، کم‌کم موضوعاتی مانند خیانت و جنایت راهشان را به خانه‌ها باز می‌کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین