|
| کد مطلب: ۱۱۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس

مردی که به همراه مادر و همسرش قصد داشتند ۱۰۵کیلو افیون را در شهریار توزیع کنند در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس

سردار کیوان ظهیری گفت: رسیدگی به این پرونده از یک ماه پیش و با تلاش کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران شروع شد.

با اقدامات اطلاعات و تحقیقات نامحسوس، مأموران پلیس توانستند اعضای یک خانواده را که قرار بود از شهرستان‌های غربی کشور مقدار قابل توجهی موادمخدر را با خودروی بی‌ام و به شهریار منتقل کنند در یک رصد اطلاعاتی شناسایی کنند.

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضایی و شناسایی متهمان در عملیاتی به محل تردد آنان در شهریار اعزام و در بازرسی از خانه متهمان که یک مرد و دو زن بودند، 105کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی درباره سابقه متهمان نیز گفت: مریم ۶۲ساله، فریبا ۳۲ساله و مهرداد ۳۶ساله که همگی با هم نسبت خویشاوندی دارند، دارای سابقه کیفری بوده و پیش از این نیز با همین عنوان بازداشت شده‌اند.

سردار ظهیری گفت: مقابله با قاچاقچیان موادمخدر در اولویت پلیس بوده و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون توزیع مواد مخدر را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا نسبت به دستگیری فروشندگان موادمخدر اقدام شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین