|
| کد مطلب: ۱۰۰۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

مرد چادر زن را از سرش کشید

عصر دیروز بین دویست تا سیصد نفر زن و مرد و بچه بر سر استفاده از آب شیر فشاری منحصربه‌‌فرد یک محله نزاع خونینی درگرفت .

 مرد چادر زن را از سرش کشید

 پلیس برای جلوگیری از ادامه زد و خورد ناچار به تیراندازی هوایی شد و چون مؤثر واقع نشد و پاسبان نیز مورد حمله یکی دو نفر قرار گرفته بود، دو تیر دیگر نیز شلیک کرد. در این حادثه نزدیک ده نفر با ضربات چاقو و مشت و لگد مجروح شدند و دو نفر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که جراحات آنها شدید نیست.

در خیابان پارک که بین نازی‌آباد و یاخچی‌آباد قرار دارد، از طرف شهرداری یک شیر آب نصب شده که مورد استفاده اهالی می‌باشد که صبح‌ها دو ساعت و بعد از ظهرها دو ساعت آب دارد و چون شیر آب منحصربه‌فرد این محله می‌باشد، در مدت چهار ساعت روز عده کثیری برای بردن آب به سر شیر می‌آیند.

Drinking_water_situation-Tehran

عصر دیروز مطابق معمول عده زیادی که اغلب آنها زن بودند برای بردن آب آمده بودند و به صف ایستاده بودند. در این موقع بین یک زن و یک مرد بر سر نوبت آب اختلافی درگرفت و مرد، چادر زن را از سرش کشید. زن فریادی کشید و با صدای فریاد او عده‌ای از بستگان وی که در همان حوالی بودند به کمکش آمدند و کسانی که در انتظار آب بودند به دو دسته تقسیم شدند و با مشت و لگد و بعضی از آنها نیز با چاقو به جان هم افتادند.

خبرنگار ما سپس با چند تن از اهالی محل درباره علت اصلی این زد و خورد صحبت کرد. آنها گفتند: ما هر روز دچار این بلا هستیم؛ زیرا این شیر آب تنها شیر آبی هست که در این محله پرجمعیت قرار دارد و تازه روزی چهار ساعت هم بیشتر کار نمی‌کند. نظیر این زدوخوردها البته محدودتر هرروزه در این محله تکرار می‌شود؛ زیرا مردم در بی‌آبی می‌سوزند و در مقابل تنها شیر آب این همه ازدحام می‌کنند.

 *روزنامه «اطلاعات» صفحه حوادث شماره 22 اردیبهشت 1343

ارسال نظر

پربازدیدترین