|
| کد مطلب: ۹۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

قهرمان های بد اخلاق انیمیشن های برتر که همه عاشقشان هستند

breadcrumbs menu خانه فرهنگ و هنر فیلم و سریال ۱۰ قهرمان بداخلاق انیمیشن‌های برتر؛ از «شرک» تا «کورالین» ۱۰ قهرمان بداخلاق انیمیشن‌های برتر؛ از «شرک» تا «کورالین» آزاده اتحاد ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰ ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه بیشتر قهرمانان مظهر پرهیزگاری هستند، مخصوصاً قهرمان فیلم‌های انیمیشن. مخاطبان انیمیشن معمولاً تصویر خوب و بی‌نقصی از قهرمانان به‌خصوص در فیلم‌های دیزنی دارند.

قهرمان های بد اخلاق انیمیشن های برتر که همه عاشقشان هستند

البته دیزنی هم در سال‌های اخیر از این تصویر بی‌نقص فاصله گرفته و به خلق قهرمانانی واقعی‌تر گرایش پیدا کرده است. قهرمانانی که مظهر فداکاری و مهربانی نیستند. بلکه حتی شخصیت‌های بدخلق، بدبین و بی‌ملاحظه نسبت به اطرافیانشان هستند. این‌ها لزوماً منفور نیستند اما تعریف کلیشه‌ای قهرمان را به چالش می‌کشند. ده قهرمان بداخلاق انیمیشن‌های برتر این فهرست چند نمونه از این شخصیت‌های چالش‌برانگیزند.

به دلایلی که ما از آن بی‌خبریم، این قهرمانان انمیشنی از نگاه بیشتر افراد ناسازگار و دائماً به دیگران احساس ناخوشایندی می‌دهند. این می‌تواند به خاطر ایگوهای قلنبه‌شان باشد یا بدبینی ذاتی. البته بعضی از این قهرمانان ناسازگار در انتهای قصه‌شان تغییر رویه می‌دهند اما بسیاری همچنان بداخلاق و منفی‌باف باقی می‌مانند.

۱۰. گرو در «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me)

۹. امپراتور کوزکو در «زندگی جدید امپراتور» (The Emperor’s New Groove)

۸. شاهدخت آتا در «زندگی یک حشره» (A Bug’s Life)

۷. آقای شگفت‌انگیز در «شگفت‌انگیزان» (The Incredibles)

۶. آرجی راکون در «آن سوی پرچین» (Over The Hedge)

۵. کورالین جونز در «کورالین» (Coraline)

۴. وودی در «داستان اسباب‌بازی» (Toy Story)

۳. شرک در «شرک» (Shrek)

۲. کنی در «خرس برادر» (Brother Bear)

۱. لایتنینگ مک‌کوئین در «ماشین‌ها» (Cars)

ارسال نظر

پربازدیدترین