|
| کد مطلب: ۹۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

آیا پوشیدن لباس تنگ روی باروری زنان تاثیر دارد؟

تاثیر پوشیدن لباس تنگ بر باروری زنان شاید مثل باروری مردان مستقیم نباشد ولی به طور غیر مستقیم میتواند تاثیر گذار باشد.

آیا پوشیدن لباس تنگ روی باروری زنان تاثیر دارد؟
منبع: بیتوته |

قدرت باروری علاوه بر این که برای زوجین اهمیت دارد ، موضوع مهمی در محافل علمی به حساب می آید و تحقیقات گسترده و متنوعی در این زمینه انجام میشود. 

یکی از این تحقیقات به این موضوع اشاره دارد که پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه و چسبان میتواند جریان خون دستگاه تناسلی را مختل کند ، آیا این نتیجه علمی نشان دهنده تاثیر لباس تنگ بر قدرت باروری زنان است؟ 

در این مطلب میخواهیم درباره ارتباط پوشیدن لباس تنگ و ناباروری در زنان صحبت کنیم.

با وجودی که پوشیدن شلوارهای تنگ بیشتر بر قدرت باروری مردان تاثیر می گذارد ولی در زنان هم به روشهای غیر مستقیم میتواند مشکلاتی ایجاد کند. پوشیدن شلوارهای جین و تنگ که فاق کوتاهی دارند یا پوشیدن شلوار و لباسهای تنگ چسبان سلامت جنسی افرد به خصوص مردان را به خطر می اندازد. پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان به دلیل ایجاد گرمای بیش از حد در ناحیه تناسلی میتوانند منجر به ایجاد واریکوسل و کاهش تعداد اسپرم در مردان  و ایجاد واریس و بواسیر در زنان شود. 

از دیگر تاثیرات پوشیدن لباس تنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشدید عفونت با پوشیدن شلوار تنگ

تشدید عفونت با پوشیدن لباس زیر تنگ 

عفونت مداوم دستگاه تناسلی و ناباروری زنان

ارتباط پوشیدن ساپورت و ناباروری در زنان

پوشیدن ساپورت به مدت طولانی با بهداشت فردی مغایرت دارد و ابتلا به عفونت های دستگاه تناسلی در زنان به خصوص کاندیدیازیس را افزایش خواهد داشت. 

پوشیدن ساپورت باعث میشود ناحیه تناسلی تعریق و گرمای بیشتری را برای ساعت های طولانی تجربه کند و در صورتی که بدنتان مستعد عفونت تناسلی باشد دوباره با این مشکل روبرو خواهید شد. 

ارسال نظر

پربازدیدترین