|
| کد مطلب: ۹۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

مدت زمان سفر هوایی تهران به کیش چقدر است؟

یکی از سوالات رایج که برای افرادی که تور کیش از تهران را تهیه نموده اند، پیش می‌آید این است که از کیش تا تهران با هواپیما چند ساعته؟

مدت زمان سفر هوایی تهران به کیش چقدر است؟
منبع: بیتوته |

به طور کلی عوامل مختلفی بر زمان پرواز هواپیما از تهران تا کیش تاثیر می‌گذارند، برای مثال مدت زمان معمول این پرواز در حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه بوده اما وقتی شرایط هوا نامساعد، بارانی یا برفی باشد ممکن است این مدت زمان حتی به دو تا دو و نیم ساعت نیز افزایش یابد.  به علاوه شرکت هواپیمایی که برای سفر خود انتخاب نموده اید و یا میزان تاخیر هواپیما نیز بر این مدت تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین به طور کلی میانگین مدت این پرواز را می‌توان ۲ ساعت در نظر گرفت.

فاصله هوایی تهران تا جزیره کیش چقدر است؟ 

 به طور کلی از آنجایی که اگر قصد داشته باشید به صورت زمینی به جزیره کیش سفر کنید لازم است در اواسط راه در یکی از بندر هایی همچون بندر چارک، بندر آفتاب و بندر لنگه توقف نموده و وسیله ای نقلیه خود را تغییر داده و سوار لندیگراف شوید، بهترین گزینه و پیشنهاد برای سفر به این جزیره بسیار زیبا و خوش آب و هوا، هواپیما است و پیشنهاد می‌شود برای سادگی و تسهیل مسیر به صورت هوایی به سفر بپردازید. لازم به ذکر است که فاصله زمینی تا بندر آفتاب که نزدیک ترین بندر به جزیره کیش به حساب می‌آید، در حدود ۱۵۳۶ کیلومتر است. در صورتی که قصد داشته باشید با استفاده از تور کیش و به صورت هوایی به این جزیره سفر نمایید لازم است ذکر کنیم که فاصله هوایی تهران تا کیش در حدود ۱۰۴۳ کیلومتر تخمین زده می‌شود. 

ارسال نظر

پربازدیدترین