|
| کد مطلب: ۹۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

مدارک لازم برای سفر با قطار

بهتر است هنگام سفر نکات ایمنی را مدنظر داشته باشید تا سفری همراه با آرامش را تجربه نمایید. برای سوارشدن به قطار نیاز به مدارک مانند بلیت قطار، مدارک شناسایی دارید. اصولاً اگر در مورد هر چیز اطلاعات کافی داشته باشیم همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود.

مدارک لازم برای سفر با قطار
منبع: بیتوته |

کسانی که با قطار سفر کرده‌اند می‌دانند که تا پایان سفر باید تصویر بلیت را نزد خود نگه دارند. البته اگر بلیت خود را به‌صورت حضوری خریداری کرده باشید مطمئناً بلیت چاپ شده به شما ارائه داده می‌شود. اما اگر بلیت خود را آنلاین خریداری کرده باشید همراه‌ داشتن تصویر آن در تلفن همراه کافی است؛ زیرا با نشان‌دادن آن می‌توانید سوار قطار بشوید. به‌خاطر داشته باشید که باید تصویر بلیت نسخه نهایی پس از پرداخت وجه باشد.

• چاپ بلیت قطار: امروزه با تکنولوژی‌های پیشرفته که در دسترس عموم قرار دارد خریدکردن بلیت آسان شده است اگر جزء افرادی هستید که در خانه و با تلفن همراه خود اقدام به خرید بلیت قطار نموده  از خرید بلیت عکس تهیه کنید و یا آن را چاپ کنید و اگر به دفاتر آژانس مسافرتی مراجعه کرده‌اید تا پایان سفر چاپ بلیت را همراه خود داشته باشید.

• مدارک شناسایی: در هنگام رزرو و خرید بلیت قطار ثبت اطلاعات شخصی از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد الزامی است. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر که هویت شما را احراز نماید بسیار مهم است. توجه داشته باشید که طبق مقررات کشورمان برای زوج‌های جوان همراه‌داشتن شناسنامه هر یک از زوجین در سفرها الزامی است

ارسال نظر

پربازدیدترین