|
| کد مطلب: ۹۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

لیست کامل قدرت های مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی از اولین حضور و معرفی‌اش که سال ۱۹۶۲ بود تا الان، یک شخصیت به‌شدت معروف و محبوب به حساب می‌آمد که دل بی‌شمار هوادار را در سراسر جهان به دست آورده بود.

لیست کامل قدرت های مرد عنکبوتی

 او ستاره‌ی چندین فیلم، بی‌شمار سریال انیمیشنی، هزاران کمیک بوک، و حتی یک نمایش موزیکال برادوی است. داستان شکل‌گیری او و تبدیل پیتر پارکر به ابرقهرمانی فوق‌العاده به حدی معروف و شناخته‌شده است که حالا بخشی از فرهنگ عامه شده: پسر جوانی که در حین بازدید از یک نمایشگاه علمی، با نیش یک عنکبوت رادیواکتیوی (در بعضی موارد یک عنکبوت که مهندسی ژنتیک شده و تغییر یافته) تبدیل به ابرقهرمان معروف ما می‌شود و قدرت‌های ویژه و حیرت‌انگیزی به دست می‌آورد. اما وقتی در یک مقطع حساس، تصمیم می‌گیرد اقدام نکند و از مسئولیت شانه خالی کند، یک واقعه‌ی تلخ و دردناک و دلخراش گریبانش را می‌گیرد. پیتر خیلی زود متوجه می‌شود که قدرت زیاد، مسئولیت زیادی روی دوش آدم می‌گذارد و او باید در ازای این نیروهای ویژه، به بقیه کمک کند.

در ادامه قرار است با همین قدرت‌های ویژه‌ی مرد عنکبوتی آشنا شوید و راجع به آن‌ها بخوانید تا از جزئیات آن‌ها باخبر شوید و بدانید هر کدام چه خاصیتی دارد.

۱. قدرت بدنی فوق‌العاده

۲. سرعت و شتاب فرا انسانی

۳. حس ششم عنکبوتی

۴. واکنش‌های فوق‌العاده

۵. استقامت و تحمل بالا

۶. راه رفتن و خزیدن روی دیوار

۷. پرتاب تار (مکانیکی و ارگانیک)

۸. تاب خوردن از تارها

۹. ردیاب‌های عنکبوتی

۱۰. نشان عنکبوتی

۱۱. قدرت بهبود و التیام

۱۲. دید در شب

۱۳. نیش‌های عنکبوتی

۱۴.  اتصال به تار زندگی و سرنوشت

ارسال نظر

پربازدیدترین