|
| کد مطلب: ۹۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

راز بیدار ماندن سر کار بدون کافئین

همیشه یک لیوان چای یا قهوه می‌تواند چشم‌هایمان را سر کار باز نگه دارد اما راه‌های دیگری هم برای بیدار ماندن وجود دارد.

راز بیدار ماندن سر کار بدون کافئین

 مصرف نوشیدن آب را افزایش دهید:

همه ما اهمیت آب آشامیدنی را می‌دانیم. چیزی که بیشتر مردم متوجه نمی‌شوند تاثیری است که می‌تواند بر تمرکز و بهره وری ما داشته باشد. سردرد تا حد زیادی با کم آبی بدن مرتبط است. آبرسانی به بدن ما فواید سلامتی بی‌شماری دارد از جمله حذف سموم از جریان خون، بهبود هضم، روان‌سازی مفاصل و چشم‌ها و افزایش تمرکز. آب خود را با اضافه کردن تکه‌های یخ یا اضافه کردن تکه‌های میوه خوش طعم کنید.  

 در شب به خوبی استراحت کنید:

تلفن و تلویزیون خود را هنگام خواب خاموش کنید. هر کاری می‌توانید انجام دهید تا محیط خود را برای خواب مساعد کنید. در نهایت خواندن یک یا دو فصل از یک کتاب خوب برای خواب‌آلودگی راهی عالی برای آماده شدن برای خواب است. انجام این کار‌های ساده به طور چشمگیری کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد.

 به میزان غذا خوردن خود توجه کنید:

مشکل بعدی نخوابیدن در شب شکم پر است که خون را از مغز ما دور می‌کند به همین دلیل است که بسیاری از افراد بعد از ناهار احساس خواب آلودگی می‌کنند. برای بسیاری از مردم صبحانه شامل یک لقمه نان و پنیر، چای شیرین و شیر است. بنابراین زمانی که ناهار فرا می‌رسد جای تعجب نیست که گرسنه باشید. خوردن ناهار سنگین و دیر هنگام باعث می‌شود که بعد از ظهر خواب آلود باشید.

 به بدن خود توجه کنید:

راه حل بلند مدت دیگری که به ما کمک می‌کند در محل کار بیدار بمانیم توجه به بدنمان است. بدن ما برای ما سخت کار می‌کند. کار روزانه می‌تواند به مرور زمان بر بدن ما تاثیر بگذارد به همین دلیل است که توجه کردن به بدن ما بسیار مهم است. ماساژ یک راه عالی برای کاهش درد و درد عضلانی و در عین حال بهبود جریان خون و کاهش فشار خون است. حمام آب گرم می‌تواند نتایج مشابهی داشته باشند. ماساژ و حمام با بی‌خوابی، اضطراب و موارد دیگر مبارزه می‌کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین