|
| کد مطلب: ۱۱۷۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

شروع ثبت‌نام سفر به عتبات

ثبت‌نام سفر‌های زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد و متقاضیان سفر به کربلا می‌توانند تا ۲۶ تیر با قیمت دور قبلی این سفرها، در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم کربلا شوند.

شروع ثبت‌نام سفر به عتبات

سازمان حج و زیارت ، ثبت‌نام سفر‌های زیارتی به عتبات در ماه تیر را آغاز کرده است و متقاضیان سفر به عتبات در ایام عرفه هم می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های زیر نظر این سازمان از امروز اقدام کنند.

باتوجه به گرانی نرخ پرواز‌ها در ایام عرفه، هنوز امکان ثبت‌نام در سفر‌های هوایی عتبات وجود ندارد و فقط ظرفیت کاروان‌های زمینی اعلام شده است.

هزینه سفر عتبات به صورت زمینی از ابتدای تیر از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و زائران می‌توانند تا ۲۶ تیر در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت با این قیمت راهی عتبات شوند.

قیمت سفر‌های زیارتی به عتبات در ماه آینده حدود دو میلیون تومان با هم تفاوت دارد که این تنوع قیمت‌ها به علت نوع اسکان زائران در هتل‌های نجف، کربلا و کاظمین تعیین شده است.

در روز‌های آینده کاروان‌های هوایی عتبات در ایام عرفه هم بازگشایی می‌شود که البته به دلیل بالا بودن نرخ بلیت پرواز‌ها در این ایام، برخی از احتمال افزایش قیمت این کاروان‌ها خبر می‌دهند.

هفتم تیر روز عرفه است که بسیاری از ایرانیان هر ساله در این ایام به زیارت کربلا می‌روند تا دعای عرفه را در جوار حرم سیدالشهدا علیه‌السلام بخوانند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین