|
| کد مطلب: ۱۱۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پلیس برای جلوگیری از سرقت از اپل کمک گرفت

اداره پلیس نیویورک و شهردار این شهر از ساکنان خواستند تا با قرار دادن گجت ایرتگ شرکت اپل (AirTag) در خودرو‌های خود مانع سرقت آن‌ها شوند.

پلیس برای جلوگیری از سرقت از اپل کمک گرفت

به گزارش اتوبلاگ، جفری مدری، رئیس بخش پلیس نیویورک با انتشار پیامی توئیتری نوشت: قرن ۲۱ مستلزم پلیس قرن ۲۱ است. AirTags در خودروی شما به ما کمک می‌کند تا وسیله نقلیه شما را در صورت دزدیده شدن بازیابی کنیم. به گفته مدری قرار است پلیس نیویورک از فناوری استارچیس یا تعقیب ستاره‌ای برای پیگیری خودرو‌های سرقت رفته استفاده کند.

ایرتگ دستگاه ردیابی است که توسط شرکت اپل در بهار سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد. این گجت طوری طراحی شده است که مانند کلیدیاب، در یافتن کلید‌ها و سایر چیز‌ها با استفاده از فناوری باند فوق سریع (UWB) عمل می‌کند. با استفاده از تراشه داخلی U۱ در آیفون ۱۱ یا بالاتر، کاربران می‌توانند چیز‌ها را از راه UWB با استفاده از ویژگی جستجوی دقیق ردیابی کنند. ایرتگ در اکثر گوشی‌های تلفن همراه اپل پشتیبانی می‌شود.

اداره پلیس نیویورک در ابتدای این طرح نزدیک به ۵۰۰ دستگاه به صورت رایگان به شهروندان نیویورکی هدیه داد تا در خودرو‌های خود قرار دهند. قیمت این گجت شرکت اپل ۲۹ دلار است.

ارسال نظر

پربازدیدترین