|
| کد مطلب: ۱۰۷۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

جزییات آزمون استخدامی معلمان ابتدایی و استثنایی اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور، در اطلاعیه‌ای تاریخ چاپ کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی - سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

منبع: ایرنا |

این سازمان درخصوص نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون توضیح داد: کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه پنجم اردیبهشت برای مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در زمان تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس نشانی (آدرس) و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به چاپ کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند. این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی، دارای عضویت باشند. بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

این اطلاعیه خاطرنشان می‌کند، درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

۱ ـ با توجه به اطلاعات روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، تاریخ فارغ‌التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور تا هشتم اردیبهشت فقط به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنید و در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۸ و ۹ (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده کردید، ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کنید.

تذکر مهم: درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون) به اطلاع می‌رساند؛ هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌گیرد.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما عکس ندارد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه در عکس است، ضرورت دارد ضمن همراه داشتن برگه چاپ شده کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

۳- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان (سامانه پرینت کارت) قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

ج - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان پنجشنبه هفتم اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌گردند، شهرستان‌های محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می‌باشد که نشانی و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص شده است.

داوطلبان می‌توانند برای جزئیات بیشتر این اطلاعیه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین