|
| کد مطلب: ۱۰۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

اعتراف تلخ آموزش و پرورش پشت لبخندی شیرین / رتبه‌بندی‌ معلمان همچنان در محاق

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.

اعتراف تلخ آموزش و پرورش پشت لبخندی شیرین /  رتبه‌بندی‌ معلمان همچنان در محاق
منبع: مهر |

 رضامراد صحرایی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی گفت: فرایند رسیدگی به اعتراضات را شروع کردیم و موارد اعتراضی استان به استان به صورت مجزا رسیدگی می‌شود. اطلاعات دریافت می‌شود و کارگروه‌های ارزیاب به ارزیابی مدارک افراد می‌پردازد. همزمان موضوع بازنگری آئین نامه هم شروع شده است و همزمان موضوع پایش رتبه‌های اهدا شده و وضعیت آنها در حال انجام است تا با نتایجی که از رسیدگی به اعتراضات به دست می‌آید بتوانیم آئین نامه را اصلاح کنیم.

صحرایی در خصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی به زودی شروع خواهد شد. یک موضوع و مسئله در خصوص قیمت داریم اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ماست به مانند ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود که آقای رئیس جمهور دستور دادند قیمت کتاب نباید به صورت غیر متعارف افزایش یابد به همین دلیل در حال رایزنی هستیم قیمت کتاب منطقی اعلام شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌ها در وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی خواهد بود؛ گفت: ثبت کتب درسی هم به هم این‌گونه خواهد بود. بحث سامانه‌ها بحث مفصلی در آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش که حدود نیمی از کارمندان دولت را تحت پوشش دارد سامانه‌های متعددی دارد که باید یکپارچه شود این سیاست قطعی ماست. تمامی سامانه‌ها در وزارت آموزش و پرورش به تدریج یکپارچه خواهند شد. ممکن است یکپارچه سازی سامانه‌ها کمی زمان‌بر باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در موضوع رتبه بندی دو مسئله است؛ خاطر نشان کرد: یکی مسئله معلمانی است که فاقد رتبه هستند و دیگری معلمانی است که اعتراض دارند. زمان دقیقی نمی‌توان برای رسیدگی به اعتراض افراد فاقد رتبه در نظر گرفت زیرا ارزیاب‌ها باید نظر بدهند. اصلاً عجولانه عمل کردیم که رتبه بندی به این مشکل مواجه شد. رتبه بندی کار دقیقی ایست و باید طبق برنامه پیش برود. آئین نامه آن هم قطعاً اصلاح خواهد شد

 

ارسال نظر

پربازدیدترین