|
| کد مطلب: ۱۰۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

با این کتابها عکاسی یاد بگیرید

هر کسی که در عصر کنونی دوربین دارد، ادعا می‌کند که یک عکاس است. اما، عکاسی یک مهارت پیچیده و تخصصی است و نیاز به آموزش، یادگیری و تمرین دارد.

با این کتابها عکاسی یاد بگیرید

عکاسی، مانند شعر یا فلسفه، باعث می‌شود که زمان زیادی را صرف بررسی جزئیات کوچک زندگی کنید. شما به منابع قابل اعتمادی نیاز دارید که بتوانید به‌عنوان یک عکاس قدم‌های روبه‌جلو بردارید. اینجاست که باید بدانید، انواع کتاب‌ یادگیری عکاسی به کمک شما آمده‌اند. درواقع کتاب‌های عکاسی یک راه عالی برای الهام گرفتن و یادگیری تکنیک‌های جدید هستند و همچنین به شما کمک می‌کنند تا هنر عکاسی را بهتر درک کنید.

اگر شما یک عکاس غیرحرفه‌ای یا حرفه‌ای هستید و می‌خواهید مهارت‌های خود را در عکاسی تقویت کنید یا مطالب فوق‌العاده‌ درباره‌ی این حرفه به قفسه‌ی کتاب خود اضافه کنید، در ادامه‌ی این مطلب فهرستی از ۸ مورد از بهترین کتاب یادگیری عکاسی را به‌شما معرفی کرده‌ایم.

۱. نور سنجی در عکاسی

کتاب «نور سنجی در عکاسی» با عنوان انگلیسی «Understanding Exposure» اثر برایان پترسون اولین بار سال ۱۹۹۰ منتشر شد.

۲. رویکردی به بیان شخصی در عکس/ هنر عکاسی

کتاب «رویکردی به بیان شخصی در عکس/ هنر عکاسی» با عنوان انگلیسی «The Art of Photography: An Approach to Personal Expression» اثر یکی از نوابغ چاپ عکس، بروس بارنبام است که اولین بار سال ۱۹۹۴ منتشر و توسط صادق طاهری به فارسی برگردانده شد.

۳. عکاسی پایه لنگفورد

کتاب «عکاسی پایه لنگفورد؛ راهنمای عکاسان جدی» با عنوان اصلی «Langford’s Basic Photography: The guide for serious photographers» اثر مایکل لنگفورد برای اولین بار سال ۱۹۶۵ منتشر شد و از کار و حرفه‌ی بسیاری از عکاسان برجسته جهان خبر داد.

۴. عکاسی سیاه‌وسفید

کتاب «عکاسی سیاه‌وسفید» با عنوان انگلیسی «Black and White Photography» اثر هنری هورنستاین اولین بار سال ۱۹۷۴ منتشر شد.

۵. تاریخ عکاسی

کتاب «تاریخ عکاسی» با عنوان انگلیسی «The history of photography» اثر مورخ هنر، نویسنده و عکاس آمریکایی، بیومونت نیوهال است که اولین بار سال ۱۹۴۹ منتشر شد.

۶. ۱۰۱ نکته‌ی برتر عکاسی دیجیتال

کتاب «۱۰۱ نکته‌ی برتر عکاسی دیجیتال» با عنوان انگلیسی «Michael Freeman’s Top Digital Photography Tips» نوشته مایکل فریمن یکی از ۲۵ کتاب برتر عکاسی است که اولین بار سال ۲۰۰۸ منتشر و توسط مژگان الماسیان به فارسی برگردانده شد.

۷. درباره‌ی‌ عکاسی

کتاب «درباره‌ی عکاسی» با عنوان انگلیسی «On Photography» مجموعه‌ای از مقالات سوزان سونتاگ است که اولین بار سال ۱۹۷۷ منتشر شد.

۸. عکاسی خیابانی

کتاب «عکاسی خیابانی» با عنوان انگلیسی «Street Photography» اثر یکی از عکاسان خیابانی شناخته‌شده، اریک کیم است که اولین بار سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین