|
| کد مطلب: ۱۰۴۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

با این کارها دکوراسیون بهاری را به خانه بیاورید

با رسیدن بهار و استشمام بوی خوش تازگی و عطر شکوفه‌ها، وارد کردن این فصل تازه به خانه می‌تواند طراوت بیشتر و حال و هوای سرزنده‌تری را نیز به دکوراسیون شما به ارمغان بیاورد.

با این کارها دکوراسیون بهاری را به خانه بیاورید

شاید افراد بسیاری به تغییر دکوراسیون خانه خود با توجه به آمدن فصل جدید، بی‌توجه باشند، ولی انجام راهکارهای ساده و کم دردسر علاوه بر آنکه فضای داخلی را با محیط خارجی همگام می‌سازد، با ایجاد تنوع روحیه شما را هم بهبود می‌بخشد. پس حال زمان آن است که با ۱۰ ترفند ساده و کاربردی، دکوراسیون بهاری را به خانه خود بیاورید.

رنگ سفید

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون خانه نشانی از پاکیزگی و تازه شدن به همراه دارد. همچنین این رنگ می‌تواند در دکوراسیون بهاری جلوه بسیاری داشته باشد و فصل نو را یادآور شود.

دکوراسیون رنگین کمانی

در روزهای بهاری که پا به دل طبیعت بگذارید، با طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف روبرو می‌شوید که به دلیل وجود شکوفه و گل‌های متنوع و زیبا این رنگین کمان را به وجود آورده‌اند. پس چرا از این رنگین کمان را در دکوراسیون بهاری خود استفاده نکنید؟

وسایل طرح‌دار

با توجه به آنچه گفته شد، بهتر نیست این بار طرح‌های اصلی طبیعت را به دکوراسیون وارد کنیم؟ حتما شما هم در فروشگاه‌ها، مجلات یا حتی مدل‌های دکوراسیونی مختلف پارچه‌های طرح‌دار را دیده‌اید. استفاده از طرح‌های گل و گیاه، پرندگان و هر آنچه که رد و نشانی از طبیعت و سرزندگی داشته باشد، برای دکوراسیون بهاری مناسب خواهد بود. 

گیاهان آپارتمانی 

از آنجایی که گیاهان یکی از اصلی‌ترین عناصر طبیعی به شمار می‌روند، حضور آنها در فضای داخلی خانه هم نشان دهنده بهار و طبیعت خواهد بود. اگر در حال حاضر باغچه خانگی کوچکی را مدیریت می‌کنید، می‌توانید تعداد گلدان‌ها و گیاهان آپارتمانی خود را افزایش دهید و گیاهان گل‌داری مانند بگونیا، بنفشه آفریقایی، کالانگوئه، شمعدانی، آنتوریوم، ارکیده و مانند آنها را به عنوان اعضای جدید خانه معرفی کنید. 

وسایل چوبی

به دنبال وسایل چوبی متنوعی باشید که بتواند گرما و حس زنده بودن چوب را به دکوراسیون بهاری‌تان وارد کند. اگر قصد خرید وسیله جدیدی را ندارید، با آموزش روش‌های ساخت وسایل دکوری، آویزهای دیواری و حتی گلدان‌های خاص رومیزی از وسیله‌های دست‌ساز خودتان استفاده کنید.

گل‌های طبیعی

مبلمان حصیری

پرده‌های توری

ارسال نظر

پربازدیدترین